Waar laat jij je smartphone?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dalek

Re: Waar laat jij je smartphone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 21:35

Meestal zit mijn telefoon in mijn tas, zijn altijd mensen als ik rij, en ben als de dood dat telefoon uit mijn zak trilt/stuitert/valt.
Op stal in mijn broekzak of jaszak.

DonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 22:24

Marjoow schreef:
Hallo Bokkers!

Die telefoons van tegenwoordig, ze worden steeds groter. En helaas, de zakken in de rijbroeken groeien niet mee. Dus, wat doen jullie tijdens het rijden met je telefoon? Ik rijd vaak alleen en vind het dan wel fijn om mijn telefoon bij me te hebben. Maar op de bakrand leggen is nogal tricky als het gaat regenen en sowieso vind ik het een beetje eng om die op de rand te laten liggen...
Ik heb 1 rijbroek met een rits bij de zak waardoor ik hem in de kontzak kan stoppen, maar ik heb er nog 2 waarbij dat niet kan..

Iemand tips? Ik ben al aan het zoeken voor een hoesje die ik aan mijn riem vast kan maken, maar kan nog niet echt iets vinden :')

Heeft u geen jas waar uw Telefoon eventueel in kan ?
anders misschien zo'n telefoon beschermer kopen die ze gebruiken bij hardlopen

Groetjes Noelleke

vollebak

Re: Waar laat jij je smartphone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 23:05

Hoihoi. Ik heb wel een tip. Ik draag mijn telefoon altijd in mijn bustehouder. Aan de zijkant. Beetje vreemd misschien in het begin ( vooral het pakken ) Maar mijn telefoon gaat nergens heen, omdat hij klem zit tussen de stof en mijn huid.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 23:11

Ik heb dit hoesje laten maken, voor bij mijn riem. In de winter krijgt foonje het dan te koud, dan zit hij in de zak van mijn fleecevest, onder mijn jas.

Afbeelding

Afbeelding

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 23:15

Ik had een 2e simkaart. Met zelfde nummer. Die deed ik in simpel telefoontje die overal in paste en waar je ie two voorzichtig mee hoefde te wezen.
Nu rijd ik niet meer. en is de noodzaak weg. Maar handig was t wel. De telefoon die t laatste aan ging, die was bereikbaar.