CGJ12 schreef:Jij snapt het niet.
Het woord VOL kan niet meer worden gebruikt aangezien de volgorde van inschrijving niet meer bepalend is.
Daarnaast ga ik natuurlijk die winstpuntenregeling op de schop gooien en die 10 terugbrengen naar 5.
Mensen die meer dan 65% rijden krijgen meteen het recht om te promoveren.
Méér dan 5 winstpunten rijden in een klasse wordt VERBODEN, zodat mensen die de winstpunten nog nodig zijn ook aan beurt komen.
Dergelijke mensen krijgen de mogelijkheid om na afloop met hun paarden (tegen betaling natuurlijk) te mogenen "oefenen" in de lege ringen.
Dat scheelt al 50% starts..............
Daarnaast wordt je verplicht bij het rijden van meer dan 70% gelijk 2 klassen te promoveren en óók komt er een promotieplicht naar de ZZ-L bij 40 winstpunten, of het overschrijden van de 200 punten grens......
Het rijden van 2x achtereen van minder dan 55% bij een verschillende levert een tijdelijke wedstrijd-deelname blokkade op van exact 1 maand.
Met deze maatregelen breng ik het aantal starts in no-time terug tot 30% van de huidige.
(Bij de ZZGP krijgen soms alleen de beste 10 ruiters van een rubriek het recht om de 2e proef te rijden. Die rest zit veel te ver weg van de 60% en kan beter thuis nog even dooroefenen).
oh oh .....als ik eenmaal los ben...........
Eerste lid meld zich