Wat voor schoenen/laarzen heeft bokt aan op stal?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LindaColijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:24

Outdoor laarzen van Mondoni. Heerlijk warm, goed op te lopen en snel aan en uit. Zelfs met een dikke spijkerbroek erin. Wel goed verzorgenl/schoon houden. Anders gaan ook die gewoon stuk.

LSnuitje

Re: Wat voor schoenen/laarzen heeft bokt aan op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:15

ik draag altijd zeer flatteuze thermolaarzen van de welkoop. het ziet er niet uit maar ze zijn heerlijk warm!

MerelM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:41

Ik heb altijd gewoon jodhurps aan met dikke sokken. Nooit last gehad van m'n voeten ofzo. Wel altijd dikke sokken aan.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:44

thermolaarzen :brr:

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 11:02

UGGs :+
Die heb ik aan met poetsen enzo. Maar stallen uitmesten, "smerige" dingen outdoorlaarzen van Horka. Erg tevreden mee.

Michel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 21:31

Ik draag altijd oude gympen

kelly2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:18

Ik heb altijd een paar oude nike air max classic bws aan, zitten nog steeds goddelijk, zien er helaas niet meer uit haha...

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:01

Jeetje, 8 pagina's vol... Mag ik brutaal zijn en de volgende vraag stellen...? O:)

Ik zoek betaalbare outdoor laarzen (niet duurder dan 75 euro) die waterdicht zijn > waar ik dus met een gerust hard in een modderige buitenbak vol water mee in kan lopen, en lekker zitten/lopen. Ook wil ik me niet druk maken over of ze vies of modderig worden, dat moet kunnen, dus geen nette laarzen.

Op dit moment heb ik thermo laarzen, maar die zijn zo ongelooflijk lomp. Zit niet super fijn :')

Bij de ANWB winkel staat wel het 1 en ander in de uitverkoop zag ik, maar niet meer maat 37/38. Die wel beschikbaar zijn in mijn maat zijn misschien wat te netjes voor de activiteiten waar ik ze voor ga gebruiken... (stallen mesten, in de poep lopen, in zand en modderig/waterige bak lopen).

Verder zag ik deze nog:
http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _2998.html
Maar ik ben bang dat dat ook geen laarzen zijn waar je uren lang op kan lopen. Iemand ervaring met deze laars?

Enn misschien deze?
https://www.laarsenco.nl/dames-outdoorl ... etail.html

wilson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 16:17

Ik heb zelf de laarzen van de ANWB, en ze zijn echt ideaal. Je kunt er de hele dag op lopen, ze zijn lekker warm en waterdicht. Daarnaast zitten ze als gegoten! Met de andere twee laarzen heb ik helaas geen ervaringen.

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 14:36

Ik loop standaard op mijn ariat schoenen. Sinds mijn laarzen te klein zijn rijd ik daar ook mee, bevalt prima.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:29

Ik heb de Outdoorlaarzen van Mondoni.
lopen heerlijk, waterdicht en gaan nu al het derde seizoen mee :-)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:31

vandaag dacht ik even op mijn gympen te gaan (gokte dat de bak en het pad droog genoeg waren).
dat viel even tegen, gympen kunnen straks in de wasmachine :')

heb nog een stel oude wandelschoenen die ik tot stalschoen ga omdopen.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:33

Jophurs *D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:35

Ik draag altijd snowboots of rubbere laarzen in de modder :+

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:40

Nikes veters los in de schoenen en dan stap je er zo in.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:42

Me petrie rijlaarzen als ik ga rijden en anders gewoon afgetrapte gympen (speciaal voor stal) of me uggs :p

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:49

Voor in de stal draag ik normaal mijn BR jodphurs. In de winter draag ik vaker mijn ariat windermere laarzen, of soms oude uggs. Heb ook wel gewoon rubber laarzen voor echt vuil werk, al kunnen de ariats ook tegen wat vuil en water.
Rijglaarzen draag ik enkel om te rijden, niet voor stalwerk. Zo gaan ze ook makkelijk al 6 jaar mee :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:08

Ik draag oude Adidas Superstar's. Zitten heerlijk en kunnen tegen water, modder en andere viezigheid. In de winter, als het echt koud is, heb ik mijn thermolaarzen van de Welkoop aan.

floooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:20

Ik heb nogsteeds mijn Uggs aan en soms ook een paar Harry's Horse jodhpurs, inmiddels al 5 jaar oud en helemaal vertrapt. :')

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:25

Ik heb sinds een paar maanden de ANWB laarzen gekocht en ik vind ze perfect! Waterdicht en zitten lekker. Ze lijken op die dubarys qua model maar dan goedkoper. Heb ze wel een maat kleiner dan mijn eigen maat en waar ik laatst van baalde is dat ik het lage model voor €40 in de uitverkoop zag en de hoge voor €60 en dat terwijl ik er €150 heb betaald.. :(

Plonsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:58

Outdoor-laarzen van de ANWB. Niet helemaal waterdicht maar ze zitten erg fijn. En ook erg vaak in de aanbieding!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:14

die van mij zijn wel helemaal waterdicht hoor, ik zou er anders mee terug zijn gegaan.. ga er zelfs mee naar het strand enzo. mijn tip is niet te vroeg in het seizoen kopen maar pas in januari als ze in de uitverkoop gaan

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:17

Mondoni outdoor laarzen of gevavi bouwvakkerslaarzen met stalen neus voor longeren.
Gewoon leren rijlaarzen voor het rijden

LifeWithNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:24

Ik draag op stal / tijdens longeren / tijdens buitenzetten van die prachtige wandelschoenen van Mountain Peak. Ze staan vooral heel elegant onder een rijbroek; dan lijkt het alsof je enorme voeten hebt onder twee dunne stelten. Maar... ze zijn stevig en stabiel en daar gaat het om. Ze hebben een harde (geen stalen) neus, wat fijn is voor je tenen als er eens een hoef op belandt. Bij de enkels zijn ze wat hoger, wat prettig is als er per ongeluk eens een hoef langs schampt. Ze hebben een stevig profiel, wat goed werkt als je paard sneller wil dan jouw plan is of als je door de modder moet. Ze zijn warm en tot op heden waterdicht. En ze zijn heel makkelijk aan en uit te trekken, wel zo prettig als dat soepel gaat aangezien ik per stalbezoek soms wel 4 schoenenwissels doe. Daarbij lopen ze ook nog eens erg fijn, met goed ondersteunend voetbed.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:27

In de winter draag ik oude wandelschoenen van mijn moeder die ik toevallig paste! Heerlijk warm, waterdicht en vuilafstotend dus blijven ook redelijk netjes! Zomer's draag ik meestal Palladiums of chaps tijdens het uitmesten/poetsen etc.

Ik heb sinds kort pas nieuwe rijlaarzen en droeg daarvoor bijna altijd mijn chaps, zowel tijdens het poesten/mesten en rijden.