Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klaasjetol schreef:Het hele verhaal van de dementeerende moeder is ook niet waar
De moeder heeft In dit hele verhaal de hele tijd de hand boven haar dochter gehouden en was zeer professioneel en aardig.
Dus ZEKER niet dement.
peach2001 schreef:Zo wordt het een welles-nietes spel natuurlijk. ik ken TS persoonlijk en al behoorlijk lang ook, ik weet ook meer van haar priveleven en waarom ze noodgedwongen in deze nare situatie met haar moeder zit. ik zeg daar uiteraard niets over maar kan wel beamen dat de situatie met haar moeder is zoals beschreven door TS, al langere tijd ook met meerdere nare voorvallen.
xxxxxx2000 schreef:Joh dat is natuurlijk helemaal geen Stagiare. Hoe kan die dat nu allemaal weten. Vgl mij speelt er meer dan we weten op de achtergrond dus ik ga er geen aandacht meer aan besteden. Paard is terug dus probleem ih topic opgelost.
Rizette schreef:Ik vind het niet zo vreemd. Op een of ander manier wil je toch duidelijk maken als bedrijf dat de situatie toch wel wat anders in elkaar steekt als dat TS beweerde in eerste instantie . Voor het topic is het goed dat er van beide kanten gereageerd wordt . De titel blijkt al niet te kloppen van het topic.
Het bedrijf is op fb van ts ook met naam en toenaam genoemd en er zijn ook onwaarheden bij vermeld .Gelukkig is dat nu verwijderd maar er zal zeker al kwaad geschied zijn doordat mensen dit hebben gelezen en dan toch op hun hoede zijn . In wezen kun je dergelijke openbare onwaarheden zelfs als laster of smaad duiden . Gelukkig neemt het bedrijf in ieder geval geen gerechtelijke stappen tegen Ts.