Mestboy TO GO

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Mestboy TO GO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:49

Eerste positieve? Dan lees je niet goed :=

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:50

Jij vind de poepzak neem aan die je achter je paard hangt beter als dit?

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:56

vuurneon schreef:

volgens mij heb ik gezegd: Eerste positieveRE (over niet goed lezen gesproken ;-) )
Daarmee laat ik dus al blijken dat er wat twijfel is

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 16:58

frisian_love schreef:
vuurneon schreef:

volgens mij heb ik gezegd: Eerste positieveRE (over niet goed lezen gesproken ;-) )
Daarmee laat ik dus al blijken dat er wat twijfel is

dat was dus mijn vraag, wat zijn daar de nadelen van?
Het lijkt mij praktischer en minder belastend voor het paard (zeker als ze onderweg 4x mest en je dus ook 4 x moet op en af stappen)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 17:38

PaulinBijoux schreef:
Magrathea schreef:

Ik ben van mening dat als je paard niet gehoorzaam is je niet naar buiten moet gaan. Nee, ook niet als het dan banketstaaf is voor de eigenaar, dat hij/zij niet buiten kan rijden met zijn/haar paard. Wat ga je doen dan als degene met wie je samen rijdt ernaast ligt en niet overeind kan komen? Of wanneer je een ander random ongeluk aantreft waarbij er verder niemand is om te helpen? "Sorry ik ga niet afstijgen want mijn paard kan niet stilstaan?"

Hoe doe je dat dan met een jong paard?
Een paard moet leren hoe het buiten is. Natuurlijk ga ik mijn paard leren dat ze ook buiten stil moet staan. Maar dit ga ik de eerste paar keren echt niet proberen!

Je had niet helemaal goed gequote, ik heb het even verbeterd :)

Ga jij met een jong paard direct langs een drukke weg wandelen? Ga je direct een hele lange rit maken? Ga je gelijk de eerste keer in je eentje de weg op?
Verder lijkt het me als je paard "binnen" perfect luistert en buiten aan de hand dit ook doet (ook iets wat veel mensen niet nodig lijken te vinden, een keertje een wandeling aan de hand maken) er geen probleem is als je eraf springt om drollen aan de kant te schoppen.