Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_lies_ schreef:En ik vind 50 euro weggooien veel geld. Ik stuur netjes een mail naar Decathlon en dan hoor ik het wel. Broek is zo goed als nieuw, ben na twee rondjes afgestapt.
SuperAssie schreef:_lies_ schreef:En ik vind 50 euro weggooien veel geld. Ik stuur netjes een mail naar Decathlon en dan hoor ik het wel. Broek is zo goed als nieuw, ben na twee rondjes afgestapt.
Welke maat is het? Anders heb ik misschien wel interesse, vind de broek namelijk wél fijn, al ga ik met de mijne terug omdat er langs de naad wat scheurt, dit is volgens mij gewoon pech
Sees schreef:Die van mij uit Frankrijk is overigens tóch anders dan degene die ze hier in NL verkopen. Ik heb namelijk gewone zakken aan de zijkant en niet alleen een horlogezakje. Gisteren overigens mee gereden en ik heb het heerlijk warm gehad.
arabcarla schreef:Ik heb vandaag ook me broek binnen en ben erg enthousiast. Ik heb de bruine zonder leren zitvlak, alleen met knievlakken. Ik had op aanraden een maatje groter genomen, maar ik vind t persoonlijk niet nodig. Ik ben klein en heb stevige bovenbenen en dikke kuiten maar bij mij zit ie echt niet te strak.
Nu houd ik em toch omdat dit een broek is die erg fijn zit bij me buik ivm zwangerschap en tot nu toe niet afzakt zonder riem!
Ik ga nu de kou in dus ben benieuwd of ie ook echt warm is