Mariposa11 schreef:@corina1983 ik woon in oosterhout maar hier al wel regen en wat onweer, grappig dat verschil zo dicht bij elkaar.. Die van mij blijft gewoon buiten, staat naast een zendmast dus ben niet bang voor inslag.. Op stal tussen de bomen vind ik een enger idee!
Apart ja, haha
Hier regent het nu een beetje, maar het rommelen van onweer was/is erg ver weg, mijn paard staat in Hank wel buiten gebied maar naast de koeienschuur en tussen een paar huizen en langs de andere wei paar bomen, het grootste gedeelte is open gebied en staat eigenlijk altijd wel een windje als het warm is, ik laat ze meestal ook buiten staan, in een container stal staan ze ook niet veilig als daar de bliksem inslaat krijgen ze ook een optater.
het is hier nu wel lekker wat afgekoeld dus alle ramen en deuren maar lekker opengezet
) maar goed dan moet het denk ik 50 graden worden eer ze dat doen want ze hebben hun vijvertje nu al 6 weken en ik heb ze er nog niet eens op kunnen betrappen dat ze er in de buurt komen

begint nu iets op te klaren.
wel nog geen onweer. maar met die regen ben ik blij. Eindelijk weer water voor het gras en onze plantjes.