Belangrijke informatie ivm uvex cap model Exxential (Uvision

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Crazy_boon

Re: Belangrijke informatie ivm uvex cap model Exxential (Uvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:04

Vragen niet bepaald, ik zie het gewoon niet zitten om cap 8 weken kwijt te zijn!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:05

Dan wacht je toch tot dat de vervangende exemplaren in de winkel te verkrijgen zijn? Dat ga ik ook doen, wachten tot dat de winkels bevoorraad zijn met de goede caps en dan naar de winkel om 'm om te ruilen.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:07

Ze gaan hem zogezegd niet ruilen en krijgen geen vervangende binnen, hij word opgestuurd voor testen en dan kreeg ik hem na 8 weken terug

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:08

Van het weekend hoorde ik van iemand anders, dat er een insectje in haar uvex cap binnengevlogen was. Niet gevaarlijk, maar wel irritant dat gezoem.

Pas_de_Deux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:29

Dan heeft die ruitersportzaak oude informatie van Uvex. Het is ook wel lastig, want Uvex komt iedere keer weer met iets nieuws. Het testen en repareren was hun eerste plan, uiteindelijk leek ook hen dit niet zo handig dus hebben ze deze regeling (vervangen).
Ik zou anders contact opnemen met Uvex zelf en de winkel aangeven, ze kunnen deze winkel dan nieuwe informatie geven.
Wij worden elke week wel op de hoogte gesteld door Uvex zelf.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:44

Heb uvex zelf gebeld, het wordt opgelost, ze vonden het zeer spijtig want naar hun plan, zou je u cap niet meer als anderhalf week kwijt moeten zijn.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:51

Nog geen mail terug gehad van EJ maar ik wil toch wel even zeggen dat ik het super service vind van Uvex dat ze deze caps gaan vervangen (wat uiteraard veel geld gaat kosten)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:57

1,5 week is nog lang voor de actieve ruiter ;)

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:59

Qua service van Uvex, vind ik het top, binnen 5 minuten was het opgelost.

Ja maar het zijn er geen 8 als het Ruitersportzaak mij aangegeven had.
Ben het liever 1,5 kwijt dan 8! voor een weekje kan ik er eentje lenen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 20:05

Ik heb mail terug van EJ
Hieronder de mail die ik kreeg:

Onlangs is onderzoek gedaan naar de caps van Uvex. Hieruit is gebleken dat de cap Uvex Exxential (voorheen Uvision) en Uvex Supersonic Elegance onveilig zijn. Dit vanwege de luchtgaatjes die in de cap zitten.
De cap Uvex Uvision of Exxential worden door Uvex vergoed met dezelfde cap. Deze nieuwe caps zullen na verwachting over zes tot acht weken bij ons in de filialen liggen. Tot deze tijd kan je je cap probleemloos blijven gebruiken.
De cap Uvex Uvision Elegance en Supersonic Elegance kunnen niet worden vervangen met dezelfde cap. Dit omdat hiervoor geen vervanger komt. De Uvision Elegance kan worden vervangen door de Perfexxion Active of Perfexxion Elegance. Hiervoor hoeft geen bijbetaling geplaatst te worden.
De Supersonic Elegance kan worden vervangen door een ander Supersonic model.
Wij adviseren om onze website in de gaten te houden. Zodra de nieuwe caps bij ons binnen zijn, zullen de voorraden aangepast worden naar ‘direct uit voorraad leverbaar’. Vanaf dan is het mogelijk om je cap te komen ruilen.

Mocht je verder nog vragen hebben horen we deze graag.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 20:09

Netjes. De EJ biedt een mooie service aan. Ook is het mogelijk om te upgraden naar een ander model wat ik dus heb gedaan.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 17:11

Die van mij wordt niet meer geleverd en kan nu kiezen uit 2 andere modellen. Perfexxion active cc of de perfexxion elegance. Best moeilijk want ik moet zsm kiezen van een plaatje

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 19:32

even een hele stomme vraag al zijn die er in mijn ogen niet. waar vinden jullie het merk van je uvex cap??? heb op het label gekeken maar daar staat niets op. heb hem bij hyporama's laatste tenten kamp gekocht dus hij is hooguit 7 mnd oud

edit: heb hyporama gebeld. ik mag nu een nieuwe cap komen halen en dan krijg je 10 % korting
of wachten tot augustus dan komen de goed gekeurde binnen.
Laatst bijgewerkt door norton84 op 12-07-13 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 19:34

norton84 schreef:
even een hele stomme vraag al zijn die er in mijn ogen niet. waar vinden jullie het merk van je uvex cap??? heb op het label gekeken maar daar staat niets op. heb hem bij hyporama's laatste tenten kamp gekocht dus hij is hooguit 7 mnd oud

ik heb mijn cap op de officiële uvex site opgezocht, daar staan ze allemaal met plaatjes op volgorde := kon het ook niet vinden

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 19:39

haha heb geeld en gezegd hij koste 100 euro deze mevr zij o ja dat is een verkeerde. haha
ga gelijk even kijken op de site. geld voor een duurdere variant heb ik even niet. maar de kans is denk ik zeer klein dat je in een bak met tapijt snippers in een spijker valt. het gaat om 1 millimeter. haha

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:51

Cap is keurig opgehaald deze morgend door GLS, ik zou tegen maandag me nieuwe cap hebben.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:58

Compleet verrast maar deze morgend is mùijn nieuwe cap gelevered, minder als 1 dag was ik hem dus kwijt, dat is pas service.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:15

Wow! Hier via de ruiterzaak duurt het iets langer... Ze zouden bellen als de voorraad binnen was...

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:17

Vond het echt wel super service, ze zeiden eerst dat het wel anderhalf week kon duren.

Nuja, ik heb niet de exacte cap binnengekregen dat buiten ging, ze hebben mij een perfexxion active opgestuurd, een ander model dus.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:06

Ik hoop dat de mijne ook snel terug is. Ik kan hem in ieder geval gebruiken met dit weer, want de cap die ik nu gebruik is helemaal niet zo lekker geventileerd. :(

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 16:02

ik ga straks een buitenritje maken dus wish me luck dat ik geen stekelvarkens of egels tegenkom :')

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 16:07

succes met het niet vallen op kromme nagels en/of stekelvarkens en gigantische egels.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:18

Crazy_boon schreef:
succes met het niet vallen op kromme nagels en/of stekelvarkens en gigantische egels.

+1

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 07:15

Crazy_boon schreef:
Vond het echt wel super service, ze zeiden eerst dat het wel anderhalf week kon duren.

Nuja, ik heb niet de exacte cap binnengekregen dat buiten ging, ze hebben mij een perfexxion active opgestuurd, een ander model dus.

Ik ben in ieder geval blij met mijn upgrade naar de Perfexxion. :)

AkkiexSpotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 01:49

Hallo, dit klopt helemaal!
Ik wou deze cap toevallig gaan halen ik een winkel, kwam ik binnen hing er een briefje op dat er een fabrieksfout inzat, precies wat hierboven stond. Dus toen moest ik maar de "Uvex FP3 Classic" pakken. Weet niet of de naam goed is maar hij komt €200 euro. Niet echt goedkoop.. Want die ene kwam €100 euro.. Maar Uvex is wel een heel goed merk!!

Bye