Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
die moet je dan invullen, maar ik krijg elke keer dat ik een mobiel nummer in moet vullen ofzo, ookal heb ik dat al..lavinak schreef:Vandaag met deze op pad geweest! Voor het eerst als combinatie in de ring, foutloos en 70 stijl. Wat lekker rondje was dat![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mette1998 schreef:Mijn debuut ging vreselijk :'(
Had iets van 30 strafpunten en 2 weigeringen en hij steigerde blabla dusja, over 2 weken weer en hopelijk gaat het dan beter..
Wel 2e geworden met de dressuur:)

die bonte waar ik mee start is al weer 15, doet het ook voor het eerst maar die is wel bom proof. Maakte zaterdag een ritje op een 4 jarige en dat was toch wel even anders!
toen de barrage, weer foutloos en 80 stijl, ze liep de barrage fijner als het eerste rondje alleen wel een klein beetje te hard naar me zin, de 80 stijlpunten waren genoeg voor een 1e plaats van de 31 starts
esmee_akker schreef:Ik heb vandaag weer wedstrijd gehad,
Inspringen, ging niet slecht maar ook niet echt waar je van zegt wauw het gaat goed,
Toen het parcour, foutloos en 77,5 stijl dus dat zijn weer 2 puntjes erbijtoen de barrage, weer foutloos en 80 stijl, ze liep de barrage fijner als het eerste rondje alleen wel een klein beetje te hard naar me zin, de 80 stijlpunten waren genoeg voor een 1e plaats van de 31 starts
![]()
Met als extra prijzen een 25kg brokken zak en een waardebon van een paardenwinkel
Voor mij dus een erg leuke dag geweest![]()
Zijn jullie vandaag nog weg geweest of gaan morgen nog weg?