Ze zegt dat het heerlijk zit en dat ze geen koude voeten meer heeft! Misschien een goede?
Merlesophie
Geplaatst: 26-12-12 17:59
Thermo sokken heb ik er bij aan en dan nog een paar sokken erover heen
viphorse
Geplaatst: 26-12-12 18:02
Merlesophie schreef:
Thermo sokken heb ik er bij aan en dan nog een paar sokken erover heen
Idd ik dus ook en geen koude voeten meer
Eerst mijn thermosokken ( gewoon van de markt echt zalig ! ) en daaroverheen nog een paar gewone sokken . Werkt perfect omdat je laagsjes opbouwt. Zo ook bij mijn handen . Eerst dunnen handschoentjes en daaroverheen mijn gewone roeckls . Ook lekkere warme handen.
Merlesophie
Geplaatst: 01-02-13 18:20
hmmm met de handen wist ik nog niet ga morgen uitproberen
regenworm
Geplaatst: 02-02-13 09:01
Misschien wist je dit allang, maar er bestaan ook rubbere laarzen met een soort 'vulling' , daarnaast ook nog lekkere dikke sokken en je hebt het veel minder koud!
Ik kwam eigenlijk reclame maken voor de warmtepleisters van Warmevoetjes. Maar ik zie dat die zich hier al gemeld heeft Is in ieder geval super handig! Én lekker warm! Verder hier wollen inlegzooltjes en wollen sokken.
dante00
Geplaatst: 07-03-13 21:24
Ik heb ook altijd helee koude voeten. Ik doe eerst 1 paar sokken , dan zakjes ( werkt echt , haha ) , En dan termo sokken
Een boterhamzakje? haha nog nooit van gehoord, ga ik wel een keer uittesten Mijn rijlaarzen zijn sws te groot, dus heb altijd paardrijsokken met thermosokken of 'slaapsokken' aan. In de winter heb ik dan in totaal iets van 5 paar sokken er in aan, maar nog steeds na een tijdje bevroren tenen...
(sorry, beetje late reactie , het is ook geen winter meer) Maar ik deed vroeger ook 2 paar sokken over elkaar aan, alleen toen bevroren mijn tenen alsnog omdat ik ze niet kon bewegen.
Sunlover1
Geplaatst: 09-08-14 22:50
Ik heb ook van die warmtecreme geprobeert (volgens mij hansaplast ofzo) en die voelt wel heel raar aan. Verder ben ik ook erg benieuwd naar jullie tips dus lees even mee!!
Anniek22
Geplaatst: 12-08-14 10:59
Hoi,
ik ben zelf opgegroeid in noorwegen en heb met -20 buiten gereden. Als eerste zou ik aanraden, koop wollen zolen. Minimaal 1cm dik, loopt lekker zacht en je krijgt het er warmer van. Als het niet voldoende helpt, zou ik een maat grotere laarzen (!!! geen schoenen !!!) kopen. Doe in je laars: 1. Wollen zolen 2. Trek eerst een paar normale sokken aan 3. Trek daarna wollen/Dikke sokken aan 4. Doe daar een watredicht plastic zakje over aan. Bind die vast met een elastiekje 5. Doe daar nog een keer lekkere dikke kousen over aan. 6. Trek de laars aan.