Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Murthul schreef:Dames dames dames..
Ik stel voor dat jullie het even rustiger aan doen, het kan heel goed zijn dat TS dit heeft gezegd in een ander topic en ik snap dat jullie je hierover kunnen opwinden, maar zo boos worden is i.m.o. niet nodig, TS heeft wel door dat bokt het niet eens is met haar 'levensstijl', geef liever adviezen over hoe ze het wel kan doen dan alleen maar tekeer gaan..
dan heb je het toch wel heel hoog in je bol zeg
. hyppolyte schreef:Advies hoe ze het beter kan doen:
Niet miepen vanwege het feit dat ze een wit paard heeft, dan had ze een andere kleur uit moeten kiezen. En de vergelijking met de sportpaarden van anky vind ik toch wel lichtelijk overtrokken, dat zijn dieren die 100.000+ euro's waard zijn en die daadwerkelijk in de topsport meeloopt, dan kan ik me nog wel voorstellen dat je er te voorzichtig mee bent. Maar die paarden zouden ook de wei op moeten. Het is al jaren bekend dat juist paarden die veel buiten komen, minder risico lopen op blessures dan de paarden die maar enkele uren per dag buiten komen.
Maar wil je nu serieus je eigen 'ik rij er wel elke dag een heel half uur mee en dan ook nog wedstrijden'-paard vergelijken met de paarden van anky!?dan heb je het toch wel heel hoog in je bol zeg
![]()
.
Zeker als je wel de mogelijkheid hebt om haar dagelijks buiten te zetten en het vertikt omdat ze dan vies zou kunnen worden vind ik ronduit schandalig. Bovendien is het totaal onverantwoord, dat beest vreet zich 2 dagen in de week vol (ook al zeg je van niet, als het niet zo was dan zou ze er niet zo'n last van hebben), het verbaast me dat ze nog geen koliek of hoefbevangenheid heeft gehad.
Er is dus maar 1 oplossing om dit te voorkomen, en dat is de hele week buiten zetten, hele simpele oplossing.
doe niet zo moeilijk zeg, hij loopt er heus niet anders om.. Ja tuurlijk, je moet hem wel even borstelen.. maar verder? wie word daar anders van dan??
cp112 schreef:TS schreeg dit in een ander topic.
Dus TS nu niet ineens gaan zeggen dat het niet de voornaamste reden isdandir schreef:mijn spierwitte arab die zich met haar lange manen in de mest en pipi gaat rollen ; en dan een bijna een halve fles miracle groom erbij om ze terug wit te krijgen ; ik vertik het om op een geel paard te stappen......