Ik heb de rode
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Makkie97 schreef:Veulen84 schreef:Ik breek even in in dit topic. (Geen zin om nog een cap topic te maken, er zijn er al zo veel).
Ik ben opzoek naar een zwart/bruine cap. Hoofdkleur zwart, met bruine accenten. Ze zijn er wel, en ik heb ze al een eens ergens in een bokt topic gezien. Maar ik weet nu gewoon niet waar.
Wie kent er zo'n cap?
Hier bij Horzeplaza in Nieuwegein hebben ze zwarte caps met een bruine streep en andersom (bruine cap met zwarte streep). Het merk is Global en ze zijn volgens mij 60 euro. Prima cap, zit fijn. Heb hem zelf ook (maar dan in een andere kleur). Ze zijn alleen nogal warm maar als je daar geen problemen mee hebt zijn ze perfect!
Veulen84 schreef:Ik ben opzoek naar een zwart/bruine cap. Hoofdkleur zwart, met bruine accenten. Wie kent er zo'n cap?

[/quote]
Myca schreef:Ik heb ook een BR Zenith, alleen dan zonder Swarovski steentjes, ook een prettige cap voor niet al te veel geld.
[ Afbeelding ]
behalve op wedstreid dan 
astridvdh schreef:en er is ondertussen ook een gpa speedair bijgekomen. Deze is voor binnen en evt wedstrijden
en de uvex uvision is voor het bos ;D vind ik wat minder erg als die er meer gebruikt uit ziet.
En voor bij mijn paardje is het met de haartjes in de windbehalve op wedstreid dan
En nee, ik ben niet iemand die geld te veel heeft, wel iemand die knallende koppijn krijgt bij het dragen van een cap die niet goed ventileert
Echt heel erg vervelend, maar ik heb er met deze twee geen last meer van

smurffie schreef:astridvdh schreef:en er is ondertussen ook een gpa speedair bijgekomen. Deze is voor binnen en evt wedstrijden
en de uvex uvision is voor het bos ;D vind ik wat minder erg als die er meer gebruikt uit ziet.
En voor bij mijn paardje is het met de haartjes in de windbehalve op wedstreid dan
En nee, ik ben niet iemand die geld te veel heeft, wel iemand die knallende koppijn krijgt bij het dragen van een cap die niet goed ventileert
Echt heel erg vervelend, maar ik heb er met deze twee geen last meer van
Mocht je dan nog eens voor een lager budget willen gaan: br pro serie, erg fijn lichtgewicht, ventileert super, niet zo'n eierdopje zoals de meeste uvex caps en nog geen 100 euro. Ik kreeg ook altijd hoofdpijn. En deze merk ik echt niet dat ik m op heb.
maar ik hoop dat ik voorlopig toch geen nieuwe hoef te kopen :-P ik heb voor die gpa 250 betaald O:-) winkel was failliet gegaan