Wat moet je doen met de verkoop van paard van 19 jaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wendyenbram

Re: Wat moet je doen met de verkoop van paard van 19 jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:57

Tja dat is echt niet altijd zo hoor je bedenkingen bij mensen die onder de 500 gaan zitten.
Ik heb mijn hafje ver onder de 500 euro. Zelfs gratis! en ik ben echt heel dol op haar en met haar.
ze heeft het hier goed, een stal, wei paddock en een vriendinnetje (b-pony) altijd genoeg te eten, hoefsmid komt elke 8 a 9 weken (in het begin om de 4 weken om haar hoeven weer goed te krijgen)
en als er een dierearts nodig is komt er een dierenarts.
Ik kon door omstandigheden toendertijd geen groot aanschafbedrag ophoesten (dubbele hypotheek en spaargeld wat opgeggaan was aan de hypotheekverlichting.) Ik wist ook dat zodra 1 huis verkocht was we weer veel konden gaan sparen.

Toch ben ik op dat moment al wel op MP gaan kijken omdat mijn droom er was als ik ooit vrijaf zou wonen kwam er weer een paard (vroeger ook altijd paarden gehad)

zat leuks gezien, Ook voor de lage prijs die ik maar uit kon geven op dat moment. Maar toch steeds net niet, Of te jong of nog te groen of..... kortom ik was nog kieskeurig ook;-)
Uiteindelijk via via dit paardje gekregen. verhaal wat minder de oude eigenaresse had nog maar enkele dagen tot weken te leven. en zocht een goed tehuis.

Nu staat ze bij mij, Ik zal haar nooit verkopen ik heb tenslotte de ruimte. Ik heb de dochter van de eigenaresse een klein bedrag gegeven (ja boven de 100 euro) en gezegd dat ze altijd welkom was om eens te komen kijken/rijden.
Helaas in de afgelopen 1,5 jaar dat ik mijn ponytje nu heb haar nooit gezien...

Dus ja mensen die onder de 500 gaan zitten, Misschien dubbel checken, Maar er ziet heus wel wat goeds tussen hoor die wel het beste voor je paardje over hebben.
de andere kant is wel dat we 6 mnd geleden een b- ponytje voor 900 euro gekocht hebben. dit is een 100% mak dier geschikt voor de kinderen, doet geen vlieg kwaad. mijn dochter van 8 kan er goed mee uit de voeten, en zelfs de tweeling van 3 loopt er zo mee weg. kijk daar betaal ik dan nu de omstandigheden hier beter zijn graag voor.