Ik heb net weer even staan oefenen. Mijn makkelijke kant gaat heel goed, mijn moeilijke kant ging eerst niet, maar nu kan ik hem toch al wel even goed draaien
Het doet trouwens minder 'zeer' als je erop let dat je je buik niet teveel aanspant.
Manon_vdv
Geplaatst: 17-02-12 23:12
Ik zal gaan kijken of het werkt ! Ik heb nog wel een hoelahoep in de schuur maar ik doe er niets mee, nu is het tijd om daar verandering in te maken! Ik kan het ook helemaal niet! Maar we zullen zien, zoiets is toch wel te leren (ik bedoel met veel oefenen)? Maar ik hoop het wel! Want anders krijg ik daar spierpijn van en kan ik niet meer naar de paarden/ andere dingen.
hey wat leuk een topic hierover ik heb de mijne een aantal dagen geleden besteld en kan hem any moment bezorgd krijgen ik heb de mijne bij www.hoopholland.nl besteld
Beide gaat eigenlijk al wel aardig bij mij, rechtsom heel goed, linksom nog iets lastiger. Heb net ook nog een springtouw gekocht, terug naar de kindertijd!
Ik vind die noppen trouwens echt meevallen. Had de eerste dag dat ik ze wat 'pijnlijk' vond, maar ik kan het nu al gewoon met een normaal shirt aan, zonder dik vest.
Tessa_1
Geplaatst: 18-02-12 16:44
Ik ga dr een kopen zonder noppen, als het goed is voor 20-25 euro met verzendkosten, die je kleiner kunt oprollen (via een engelse verkoper op ebay) .. moet alleen nog even mijn paypal werkend krijgen.. Kan nog kiezen welke twee kleuren je m gestreept wil ook
Hoi allemaal, ik heb ook leuk meegelezen en mijn hoopje is onderweg, had al eens eerder gehoord dat het ook heel goed is als je rug klachtend hebt (had ik) en met zoveel enthousiasme ga ik van de week ook maar van start! Ben heel benieuwd of ik 2 kanten op kan hoopen.
20 minuten hoop lijkt me trouwens best heftig, maar als ik net net zo strakke buik krijg als het meisje op sportbay
ShadowFax
Geplaatst: 19-02-12 00:22
omg, ik heb echt in een deuk gelegen om dit topic Maar het klinkt zo logisch! Ik heb direct mijn stalgenoten gemaild of iemand er ergens nog eentje op zolder heeft liggen Zo niet dan ga ik ook met een rode boei een hoelahoep halen in de speelgoedwinkel vervolgens met gesloten gordijnen een poging wagen. Ik ben echt super benieuwd, maar aangezien ik in dit soort dingen echt het doorzettingsvermogen van een pad heb (mijn springtouw zit ook nog in de verpakking ) zal het wel van korte duur zijn
Nog nooit van gehoord... Klinkt wel heel grappig ik ga het ook eens proberen
Tootz
Geplaatst: 19-02-12 17:20
Wat gaaf dit! Ik zoek een manier om mijn onderrug losser te krijgen, misschien is dit wel de oplossing!
Al zal het wel behoorlijk wat oefening kosten om zo door de huiskamer te hoopen :
eclair98
Geplaatst: 19-02-12 17:23
waarom heb ik geen hoelahoep
Tootz
Geplaatst: 19-02-12 17:38
Ik zit even op de site die Ariebombarie hier plaatste.... hebben jullie dit gelezen? : http://www.hoopholland.nl/page/blog goh...wel paardenforum zou ze nou bedoelen??
Manon_vdv
Geplaatst: 19-02-12 18:25
Ik ging vanmorgen even hoelahoepen en ik kan het echt voor geen meter! Maar met veel oefenen moet het ooit lukken!