Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
steenbok1980 schreef:Ik heb meteen weer genoeg motivatie door dit topic om weer op zoek te gaan naar een nieuwe sportbh. Al vind ik het een ramp, sommige modellen zitten echt niet. En dan heb ik niet vooraan gestaan, grote b/ kleine c. En waarom zijn er nog modellen met racerback zonder verstelbare schouderbandjes? Ik heb nu een fijne sporttop/ bh van triumph, is aan vervanging toe, maar helaas niet meer op de markt, jammer. Op naar de shock absorber om te passen.
geschikt voor paardrijden. Wel ietsjes minder stevig dan de zwaarste shockabsorber modellen. steenbok1980 schreef:Ik heb meteen weer genoeg motivatie door dit topic om weer op zoek te gaan naar een nieuwe sportbh. Al vind ik het een ramp, sommige modellen zitten echt niet. En dan heb ik niet vooraan gestaan, grote b/ kleine c. En waarom zijn er nog modellen met racerback zonder verstelbare schouderbandjes? Ik heb nu een fijne sporttop/ bh van triumph, is aan vervanging toe, maar helaas niet meer op de markt, jammer. Op naar de shock absorber om te passen.
, dan sla ik mezelf met mijn borsten om de oren denk ik.
Cup E hier, dus dure sport-BH = bittere noodzaak.sappho schreef:moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed!
Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag!
Lante schreef:Ik heb sportBH's van de Hema (voor de zwaarste sporten), die vind ik ook erg fijn.
Rintah schreef:Charica schreef:Ik zou wel heel graag een sport BH willen hebben.
Het liefst in de maat 70B of 65B.
Maar, laten ze die niet hebben
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 9_4_17_22_
alsjeblieft
ik ben blij trouwens dat ik telkens vergas nieuwe sportbh te bestellen, nu is ie in de aanbieding
kleinvosje schreef:laura_power schreef:misschien als ik het zo lees, is het wel een x proberen waard
misschien heb ik het zelf wel niet door, maar zien mensen vanaf de zijkant het heel erg
Ja, dat is het inderdaad. Voor jezelf valt het waarschijnlijk niet eens zo op, maar vanaf de kant ziet het er echt niet uit, van die hossende bloemkolen. Ik heb er een hele tijd geleden ook al eens een topic over geopend.

Charica schreef:Rintah schreef:quote="Charica"]
Ik zou wel heel graag een sport BH willen hebben.
Het liefst in de maat 70B of 65B.
Maar, laten ze die niet hebben
[/quote
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 9_4_17_22_
alsjeblieft
ik ben blij trouwens dat ik telkens vergas nieuwe sportbh te bestellen, nu is ie in de aanbieding
Maar moet je niet level 4 hebben?

Waves schreef:Die shock-absorbers vond ik dus helemaal niet lekker zitten. Na lang zoeken heb ik deze gevonden, zit echt heerlijk. Met beugel en voorgevormd. Alle sportbh's van Triumph vond ik wel fijn zitten bij het passen. wat duurder maar dat merk je ook echt
http://www.triumph-lingerie.nl/nl-nl/pr ... sportserie
kleinvosje schreef:M_i_R schreef:Ik stap niet op zonder. In de sportzaak waar ik ze koop sta ik meestal rond te hossen in de pashokjes om te checken of alles netjes blijft zitten. Heb verkoopsters al meerdere malen heel verbaasd zien kijken wanneer de voetjes onder het gordijn telkens verdwijnen.
Haha, dat doe ik ook hoor, lekker even springen, liefst van het krukje! Ideaal om te kijken of de boel op zijn plaats blijft zitten!

en idd even lekker springen in de pashokjes.. ze zouden eigenlijk een trampoline in de winkel moeten zetten, dat zou nog eens service zijn
Waves schreef:Die shock-absorbers vond ik dus helemaal niet lekker zitten. Na lang zoeken heb ik deze gevonden, zit echt heerlijk. Met beugel en voorgevormd. Alle sportbh's van Triumph vond ik wel fijn zitten bij het passen. wat duurder maar dat merk je ook echt
http://www.triumph-lingerie.nl/nl-nl/pr ... sportserie

x_Jeanine_x schreef:[EA-CO] SportBH test
kwam ik net tegen op commercieel... weet niet of dit net zo stevig is al de shock... ding