Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

steenbok1980

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:40

Ik heb meteen weer genoeg motivatie door dit topic om weer op zoek te gaan naar een nieuwe sportbh. Al vind ik het een ramp, sommige modellen zitten echt niet. En dan heb ik niet vooraan gestaan, grote b/ kleine c. En waarom zijn er nog modellen met racerback zonder verstelbare schouderbandjes? Ik heb nu een fijne sporttop/ bh van triumph, is aan vervanging toe, maar helaas niet meer op de markt, jammer. Op naar de shock absorber om te passen.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:45

Ik heb sportBH's van de Hema (voor de zwaarste sporten), die vind ik ook erg fijn. :)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:57

steenbok1980 schreef:
Ik heb meteen weer genoeg motivatie door dit topic om weer op zoek te gaan naar een nieuwe sportbh. Al vind ik het een ramp, sommige modellen zitten echt niet. En dan heb ik niet vooraan gestaan, grote b/ kleine c. En waarom zijn er nog modellen met racerback zonder verstelbare schouderbandjes? Ik heb nu een fijne sporttop/ bh van triumph, is aan vervanging toe, maar helaas niet meer op de markt, jammer. Op naar de shock absorber om te passen.

Heb in een andere topic begrepen dat de bh's van Enell beter zijn dan de shock absorber http://www.sportbeha.com/N_frame.html?h ... tbeha.com/

Ga er nu ook maar 1 van Eneel proberen, ben ook aan vervanging toe ;)

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:07

ts, ik zou dolgraag een sport-bh dragen tijdens het paardrijden, maar ik kan er nergens eentje vinden in mijn maat.
ik ben gezegend met een weelderig balkon dat ergens tussen 100H en 95I in zit.
als iemand er zo eentje weet, hoor ik het graag :j

ik had gehoopt dat er na zwangerschap en borstvoeding een stukje vanaf zou gaan, maar helaas.
ze zijn nog steeds even groot, en ze hangen nog meer dan ervoor :')

en voor iemand denkt dat ik een olifant ben: ja, ik ben te zwaar, mijn bmi zit in de categorie overgewicht, maar niet in obesitas ;)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:59

[EA-CO] SportBH test

kwam ik net tegen op commercieel... weet niet of dit net zo stevig is al de shock... ding :o

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:05

de triaction extreme heb ik ook, op zich een prima sportbh :j geschikt voor paardrijden. Wel ietsjes minder stevig dan de zwaarste shockabsorber modellen.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:18

steenbok1980 schreef:

heb je een perrysport in de buurt?? daar hebben ze ze wel, ook veel verschillende modellen. als je binnen 4 dagen bent wil ik je ook de tip geven om even op wehkamp te kijken of ze hem daar ook hebben, aangezien ze de komende 4 dagen 20% korting hebben. ;)

fabkebab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:37

Citaat:
van die hossende bloemkolen

:') _O-

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:42

Als ik zonder sport-BH ga rijden, of nog erger, helemaal zonder BH :') , dan sla ik mezelf met mijn borsten om de oren denk ik. :') Cup E hier, dus dure sport-BH = bittere noodzaak.

Shock Absorbers 4evah!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:44

sappho schreef:
moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed ;)!

Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

Shock Absorbers (oa Divoza) heeft voorgevormde sport BH's!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:46

Lante schreef:
Ik heb sportBH's van de Hema (voor de zwaarste sporten), die vind ik ook erg fijn. :)

Mwww...... slappe dingen vergeleken bijvoorbeeld Shock Absorbers hoor! Zéker als je ze een paar keer gewassen hebt.
S A doe ik echt jaren mee, oké dan zien ze er niet meer mooi uit maar zijn nog steeds stevig!

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:47

Rintah schreef:
Charica schreef:
Ik zou wel heel graag een sport BH willen hebben.
Het liefst in de maat 70B of 65B.
Maar, laten ze die niet hebben :(

http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 9_4_17_22_
alsjeblieft :)

ik ben blij trouwens dat ik telkens vergas nieuwe sportbh te bestellen, nu is ie in de aanbieding *\o/*

Maar moet je niet level 4 hebben? :O

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:49

kleinvosje schreef:
laura_power schreef:
misschien als ik het zo lees, is het wel een x proberen waard :j
misschien heb ik het zelf wel niet door, maar zien mensen vanaf de zijkant het heel erg :=

Ja, dat is het inderdaad. Voor jezelf valt het waarschijnlijk niet eens zo op, maar vanaf de kant ziet het er echt niet uit, van die hossende bloemkolen. Ik heb er een hele tijd geleden ook al eens een topic over geopend.

:')

Zelf draag ik er ook áltijd een tijdens het sporten, zelfs bij gym op school.. vind het gewoon onsmakelijk..
Als ik geen(sport) bh aan heb, zie ik zwart.. die 'hossende bloemkolen' vliegen me dan om de oren.

PS: heb S A, lvl 4

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:56

HalloDan schreef:
Shock Absorbers (oa Divoza) heeft voorgevormde sport BH's!

Dan ben ik benieuwd of je echt helemaal niks meer ziet :7
Moet maar eens langs de divoza gaan :D

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:01

Charica schreef:
Rintah schreef:
quote="Charica"]
Ik zou wel heel graag een sport BH willen hebben.
Het liefst in de maat 70B of 65B.
Maar, laten ze die niet hebben :(
[/quote
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 9_4_17_22_
alsjeblieft :)

ik ben blij trouwens dat ik telkens vergas nieuwe sportbh te bestellen, nu is ie in de aanbieding *\o/*

Maar moet je niet level 4 hebben? :O

die paarse is lvl 4 ;)

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:35

Die shock-absorbers vond ik dus helemaal niet lekker zitten. Na lang zoeken heb ik deze gevonden, zit echt heerlijk. Met beugel en voorgevormd. Alle sportbh's van Triumph vond ik wel fijn zitten bij het passen. wat duurder maar dat merk je ook echt :)

http://www.triumph-lingerie.nl/nl-nl/pr ... sportserie

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:32

Waves schreef:
Die shock-absorbers vond ik dus helemaal niet lekker zitten. Na lang zoeken heb ik deze gevonden, zit echt heerlijk. Met beugel en voorgevormd. Alle sportbh's van Triumph vond ik wel fijn zitten bij het passen. wat duurder maar dat merk je ook echt :)

zo duur vind ik hem niet.. :o
moet daar ook maar eens gaan kijken..

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:35

kleinvosje schreef:
M_i_R schreef:
Ik stap niet op zonder. In de sportzaak waar ik ze koop sta ik meestal rond te hossen in de pashokjes om te checken of alles netjes blijft zitten. Heb verkoopsters al meerdere malen heel verbaasd zien kijken wanneer de voetjes onder het gordijn telkens verdwijnen.

Haha, dat doe ik ook hoor, lekker even springen, liefst van het krukje ;-)! Ideaal om te kijken of de boel op zijn plaats blijft zitten!

Ik dus ook :')

en ik vind het dus niet lekker als ik een gewone BH aan heb.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:55

Ik vind een sport bh ook echt heerlijk en een must!
heb al jaren shock absorber level 4

Trek hem liefste de hele dag aan :P en idd even lekker springen in de pashokjes.. ze zouden eigenlijk een trampoline in de winkel moeten zetten, dat zou nog eens service zijn :Y)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:49

Waves schreef:

Mja deze zijn niet echt geschikt volgens mij voor maten vanaf D/E, dan heb je bij dee veel te veel opwaartse beweging en dat wil ik nu juist voorkomen :o

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:48

Shock absorber zitten bij mij niet goed omdat ik geen sleutelbeenderen heb (genetische afwijking). Mijn borsten hangen dan aan mij nekspieren, wat echt geen pretje is. Die Triumpf sportBH ziet er wel goed uit. Ik moet alleen geen X sluiting hebben. (De gewone van de Shockabsorber zakt bij mij weer af (banden) = helemaal geen steun dus).

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 00:06

zonder sport bh kruip ik ook zelden te paard! Tenzij ik mijn jas aan kan houden of een BodyProtector kan lenen.

Als ik dus rijd met een BodyProtector of een jas, dan zitten waarschijnlijk mijn sportbh's in de was _O-

Mijn bloemkolen zijn ook van A kwaliteit, (cup E) en die zwieren vrolijk in de rondte zonder sportBH. Geen gezicht en bovendien erg pijnlijk!

Heb een vreselijke maat, omvang 70 en cupmaat E, dat is bijna nergens te verkrijgen.
Van de Hema koop ik ze meestal vanwege mijn budget, maar die geven niet erg veel steun, enige wat ze doen is m'n bloemkolen in bedwang houden. Ze gaan wel lang mee die van de Hema...

Il00n__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 00:16

Sport BHs draag ik niet corrigerend hemd houd het ook tegen *D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:31

ben ik dan zo neurotisch dat mijn appeltjes een sportbh en sporthemdje *zo'n topje met strak bovenkantje*krijgen?
heb 65c, maar als ik het zo lees hebben vooral de grotere maten zo'n behandeling.
corrigerende body"s heb ik ook. die beginnen bij maat m en zitten bij mij als een mooi aansluitende body zonder dat corrigerende.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:36

x_Jeanine_x schreef:
[EA-CO] SportBH test

kwam ik net tegen op commercieel... weet niet of dit net zo stevig is al de shock... ding :o

ik heb hun gister al een mail gestuurd; heb 2 bhs van die advertentie maar beide zijn een ramp
de onderstaande bhs zijn werkelijk waar 1 grote ramp!! ik heb ze beide en ze rekken na een half uur dragen al uit en geven dan weinig steun meer; met paardrijden gingen mijn borsten alle kanten op en had nog nooit zulke pijn in mijn rug gehad. tevens werden de borsten helemaal tegen de buik aangeduwd; oftwel plat/hang wat ook geen prettig gevoel geeft. en ja ik had de juiste maat gekocht
1 grote ramp; heb ze daarna nooit meer aangehad en liggen nog steeds(al ruim 1,5 jaar) in de kast

1.Eerste keus is de Compression SportBH, Hoge prijs, Leuk uiterlijk, Extreem goede ondersteuning, Licht voorgevormd
2.Tweede keus is de Impactfree SportBH, Scherpe prijs, Functioneel uiterlijk, Goede ondersteuning, Licht voorgevormd