HAHA! Geweldig die teksten hier! Daar gaan der zeker een paar van in gebruik!
Nu ik ook: Mijn paard is de grootste lompe sukkel en ik er werkelijk alles mee! Zelf ben ik ook enorm lomp en relaxt Hij is 1.80, zwart maar bovenal dus lomp!
Bij ons is die van die "Boem is HO" een autouitspraak maar dan wat meer erbij:
"Boem is HO, Plons is water!"
Motje11
Geplaatst: 25-04-11 13:09
Echt grappige ideeen staan hiertussen!
Ik heb er één met "Sportlijf" en dan helemaal in het Sportlife logo. En met Geschikt/Ongeschikt, en dan Ongeschikt aangekruist.
Ik wil er zelf graag één met bijvoorbeeld "Shht, ik rijd!" of "Ik praat niet, ik rij." Iets om op een vriendelijke manier duidelijk te maken dat ik onder het trainen niet wil kletsen, dat kan wel weer bij het uitstappen. Iemand nog ideeen?
Ik ben ook bezig met het ontwerpen van een paar leuke shirts en bij mij draait het veelal om grapjes met de naam (bonte Wisse) dus bijvoorbeeld een grappig plaatje en daaronder; Wisse maakt het weer veel te bont... verder kun je kijken naar dingen die je paard altijd doet, om er een persoonlijke tekst van te maken. Mijn paard heeft wel vaker rare fratsen, daarom komt op 1 van mijn shirts te staan; Wisse, wat vlek je me nou?! Verder heb ik nog op de voorkant een plaatje van een fles cillit bang op een verbodsbord. Daaronder staat: 'wij houden niet van cillit bang' en achterop staat 'wij houden van vlekken'. Verder nog een paar leuke creaties maar die houd ik nog even voor mezelf, zijn ook nog niet af