Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Philipha schreef:Er zit wel redelijk verschil in als je er zo bij loopt als UMayDream, en een mens met merk kleding.
Natuurlijk wordt je dan nagekeken, wat wil je haha. Ik loop ook niet in m'n nieuwste kleding op stal, die gebruik ik voor wedstrijden, maar wel met functionele kleding.
Philipha schreef:Maar het is ook niet goed om in geen rij-kleding te gaan rijden, UMaydream.
Volgens mij licht het er inderdaad aan waar je komt, kom je op een dure dressuurstal dan zal het anders zijn dan als je op een recreatie stal komt.
Maar volgens mij is dat in ''normale'' wereld ook zo, ga je naar het Gooi in je oude sloofie dan wordt je raar nagekeken, maar ga naar een achterbuurt ergens in Amsterdam dan zullen ze het vast niet erg vinden.
MarkusHaifa1 schreef:Ik rijdt eigenlijk alleen maar met merkkleding... Gewoon omdat ik het mooi vind. Maar ik sta ook op een dure stal dus daar zien ze je niet graag komen met vieze laarzen of een vieze broek of jas... Het is idd vreemd maar ze kijken dus ABSOLUUT niet naar je om als je decathlon kleding draagt. Liever lamicell,PK,Anky,EquiTheme,etc...