Alle paardjes waren wel heel braaf!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heerlijk weer. Mijn ventje vindt het net zo heerlijk als ik en dan is het nog meer genieten. Ook gisteren zijn we op stap geweest. Dus laat maar waaien hoor ! Alleen ik let wel op bij bomen aangezien ik hier veel bomendijken heb en grote takken daar ben ik dan weer niet zo gek op.
Biskwie schreef:xx_Kelly_xx schreef:Haha, kunnen we daar niet een apart clubbie voor oprichten ofzo...
´De ik-rij-niet-want-het-waait-het-vriest-het-sneeuwt-de-zon-schijnt-het-is-te-koud-het-is-te-warm-het-is-te-nat-club´
Dan heb ik het alleen nog maar over het weer en nog niet eens over de maandelijkse ongemakken, lange werkdagen gehad hebben, geen zin hebben, moe zijn terwijl ze nog niets gedaan hebben, brak van het stappen drie weken geleden en andere onzin.
Oke, ik heb genoeg geklaagt![]()
![]()
Al mijn drie paarden, rij ik dagelijks, ongeacht of ik ziek of moe ben en wat voor een weer het is. Tenzij het ijs in de buitenbak ligt en de weg te glad is om met de trailer naar de binnenbak te gaan. Echter zijn dat maar enkele dagen per jaar.