orlando_2010 schreef:hallo allemaal ik ben degene die de papieren van romanova in bezit heb en moet helaas iedereen teleurstellen dat het niet gelukt is en daar best moeilijk hebben gehad maar gelukkig wel allen heel thuis zijn gekomen maar helaas zonder paard
het blijkt dus te zijn dat de stalachterstand 1700 euro is en dat eerst betaalt moet worden ongeacht door wie voordat romanova opgehaald mag worden want hij gebruikt romanova als onderpand voor het bestaande schuld daar.
ondertussen heb ik wel al contact opgenomen met een advocaat en gaan we kijken hoe sterk ik sta en of er iets mee kunnen en kennen regelen.
ik wil iedereen bedanken die mee heeft geleeft en voor ons heeft geduimd ik stel dit echt zeer op prijs is een goed gevoel om te zien dat er toch mensen zijn die graag mee willen kijken en helpen om tips te geven en advies en meningen want daar heb ik wel veel aan gehad echt enorm bedankt allemaal.
tuurlijk houden we jullie gewoon op de hoogte van de zaak en hoe het uiteindelijk af gaat lopen maar weet nu al bij voorbaat dat het wel een lang en slopende zaak gaat worden.
Ik zit net deze update te lezen en ik las eigenlijk die van de ts. Had niet begrepen dat het jouw paard is.
Zonde dat het niet gelukt is.
Ik ben dan zo eigenwijs om het erf niet te verlaten zonder paard, desnoods maar met de politie erbij.
Ik hoop dat de advocaat jullie verder kan helpen.
Ik zal blijven duimen voor jullie en hoop op een snel en positief einde!

t ziet niet mee