Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer het erg koud is, longeer ik haar met een deken op (ze is geschoren). Onder het zadel is ze dan gewoon niet fijn, want ze krijgt het veel te koud. Wij hebben alleen beschikking over een buitenbak "helaas"
. Ik rijd overigens veel liever buiten dan binnen, en de 2 maanden per jaar dat ik dan niet kan rijden neem ik dan wel voor lief

, ga niet met harde regen )rij wel gewoon door als het begint te regenen en ik al bezig ben, maar met sneeuw, gladheid etc, ga ik niet, als de bak niet goed is en ik dan naar buiten moet, langs de weg, die glad is, dan stel ik het uit dus voor mij geld wat iemand al eerder schreef:
(rare is dat ik vaker rond de winter en in de winter een paard heb en ze dan wegens verhuizing van paard ofzo moet opzeggen en in de zomermaandjes paardloos ben...)
zon of geen zon 
Lamar schreef:Ik rijd alleen maar buitenritten, altijd, in weer en wind. Ook als er sneeuw ligt (met hoefschoenen) en ook als het regent. Ik probeer altijd wel de rit tussen de buien door te plannen maar dat gaat wel eens mis aangezien buienradar er nog wel eens naast zit![]()
Het dazenseizoen vind ik veel erger dan slecht weer!
)