Tsjaa, ik heb het niet zo op strings met rijden.. Ik heb sowieso bijna nooit strings aan, maar met rijden heb ik toch eht liefst een boxer aan. De rest gaat er allemaal tussen zitten..
Maybritt90
Geplaatst: 12-12-10 22:14
Ik rijd altijd met een string, moet dan vaak ook wel 'vissen'. Moet zeggen dat ik laatst ook met een gewone onderbroek heb gereden, en dat mij ook prima beviel, ik vind het alleen zo vervelend dat je het dan misschien in je rij broek ziet (de randjes).
Naadloos ondergoed, maakt me niet zoveel uit watvoor.
BarbaLala
Geplaatst: 14-12-10 01:05
Ligt eraan wat voor rit. In de bak maakt t me geen donder uit, maar op een buitenrit van een paar uur iets wat niet opkruipt, hate it! Heb wel ondergoed waar ik altijd mee rijd of juist nooit, omdat t niet werkt
Deborah__
Geplaatst: 14-12-10 16:20
boxer of string! kwa string ligt het er wel aan wat voor(stof) , sommige zijn idd erg vervelend !
Ik reed eerst altijd met string! Maar na een tijdje kreeg ik een schuurplek op mijn kont Toen met ik met boxershort gaan rijden, niet met een heup boxershort maar de iets langere!
String, string, string en nog eens string. Ik heb geen gewone onderbroeken, boxers of weet ik veel wat nog meer. Dat soort dingen vind ik vreselijk. Een goed passende string van eens tof die niet schuurt kun je gewoon mee rijden!
Ik heb ook geen hekel aan strings, zolang het de juiste maat is heb je echt geen last van visserij.
Om te rijden verkies ik echter toch degelijke onderbroek of naadloze boxer. Heb ook een keer een meisje gezien die wou opstappen maar ze had al gezegd dat haar broek aan de kleine kant was, rrrratsss, boel helemaal kapotgescheurd en wat had ze aan? Een string. Aan haar gezicht te zien vond ze dat toch niet zo'n fijne ervaring, en ik heb nou ook niet echt motivati om zo'n stunt na te doen.
KhivkJe
Geplaatst: 14-12-10 23:59
Als ik ergens niet tegen kan is het een string aan met rijden! Doe mij maar een lekkere boxer
String. Maar dan geen luxe hoor, gewoon een makkelijke (heb ook niets anders). Een gewone onderbroek zie je door je broek heen, helemaal tijdens het rijden
Een doodnormale slip als in onderbroek. Van de hema, model saai Reed eerder ook wel string, geen problemen mee ofzo.. Maar ben toen op de duur over gestapt..
Dan zie je maar naden, kan ik me niet zo druk om maken