Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MiniMouse schreef:Hij heeft gezegd dat ik haar kan kopen voor €2000,- dus in principe kan ik haar meekrijgen
Angela_28 schreef:MiniMouse schreef:Hij heeft gezegd dat ik haar kan kopen voor €2000,- dus in principe kan ik haar meekrijgen
Maar A zeggen is wat anders dan B doen natuurlijk. En zoals je de heer in kwestie beschrijft zou die nog wel een moeilijk/vervelend kunnen doen.
Maar voor hetzelfde geld zegt hij neem maar mee. EVen in spanning afwachten dus!
Little_pony schreef:Ik heb ook mijn lievelingspony gekocht van de manege, reed m vanaf me 12e tot m'n 20ste toen gekocht en nu 4 jaar later nog steeds helemaal happy en Z1 bijna Z2 met m tussen de paarden! Pony was 11 toen ik m kocht.
Ook zij vroegen de hoofdprijs voor die pony, ik wist dat het theoretisch gezien teveel was, maar voor m'n gevoel is ie miljoenen waard dus die 2000 was nog goed te doen![]()
Succes ermee, hoop dat het je lukt!
reiziger schreef:Spannend hoor!!
Ik heb het ook ooit gedaan, een manegepaard gekocht van 17. Dat was in 1986. (Héél lang geleden dusDestijds heb ik er 1800 gulden voor betaald. (o.a van geld van m'n oma wat eigenlijk voor een rijbewijs was bestemd
)
Dat paard had vanaf haar vierde in de les gelopen, en was de laatste jaren mijn verzorgpaard. Ook zij had altijd in een stand gestaan. Dat was toen nog vrij "normaal"
Ik heb er nooit een seconde spijt van gehad, al was 18oo gulden natuurlijk ook belachelijk duur, zeker in die tijd. Paard heeft toch nog 3 lekkere jaren gehad, en een normale stal, zomers lekker in de wei.
Daarna werd ze zo kreupel dat het niet meer ging, en heb ik haar zelf tot het einde begeleidt. Het was me die 1800 gulden dubbel en dwars waard.
Veel succes, ik hoop dat het je lukt en je veel plezier van haar hebt! Maar dat zal wel lukken, alleen al een paard zo te zien genieten is toch geweldig!!
.