Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sita_ schreef:Ja, ik heb ze speciaal op maat laten maken bij Lipica, moet nog 6 weken wachten.. Ik heb aan de ene kuit 56.5 en de andere 58.5 geloof ik.. Ik schaamde me zo dat ik niet eens heb durven luisteren..
kitag1rl schreef:je kuitbreedte? Daar zit nog wel verschil in dan, 2 cm.. kheb geen idee hoe breed die van mij zijn.. volgens mij 46.. vind het ook vreselijk, schaam me kapot want kan van niemand laarzen/chaps lenen voor de wedstrijd..
kitag1rl schreef:je kuitbreedte? Daar zit nog wel verschil in dan, 2 cm.. kheb geen idee hoe breed die van mij zijn.. volgens mij 46.. vind het ook vreselijk, schaam me kapot want kan van niemand laarzen/chaps lenen voor de wedstrijd..
Blackbinky schreef:@Sita: Heb het even opgemeten voor je en het is nog erger als ik al dacht.... Heb een hele dikke bobbel net onder mijn knie net waar je je kuitomvang meet en zoals al gezegd ook gezegend met lipoedeem. Maar denk dat ik de dikste kuiten van nederland heb nu (helaas) zittend gemeten heb ik links 57 en rechts 56.................
Lies21 schreef:Mijn kuiten zijn 52/53 cm. Ik heb de laarzen van amazonexl ( Suusje) en ze bevallen super. Maar ga wel sparen voor mooie lipica
's toch wat mooier afgewerkt en mooier voor wedstrijden. Maarja die zijn 2 x zo duur als die ik nu heb.
haha wat grappig dat meer mensen het over die sokken hebben.. was bang dat ik de enige was.
Ik ben juist VOOR een lederen of kunstlederen zitvlak, zit heerlijk en je ziet de putten niet zo zitten.... Vind dat altijd zo lelijk bij mensen met een dikke kont, dat je echt de contouren van de huid haast ziet....
Plus dat het met zitvlak minder stuiterende billen hebt.. Ik heb dit getest met een stalgenoot en het verschil is echt groot!