Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loeky_flap schreef:Maar ontopic,ik vind dat als je zegt dat je zonder cap rijd,je meteen een hele groep over je heen krijgt,en dan voel je je tog wel een beetje aangevallen...
Kan je hoog en laag springen, maar dat is het nu eenmaal. loeky_flap schreef:oh,het is echt,iedereen die met cap rijdt,accepteert het volgens mij gewoon niet dat er ook mensen zijn die zonder cap rijden.

)
Chantaltje23 schreef:Zoo das erg een nekbreuk!!!
maar rij je daarom geen paard meer!!!!
xxx
loeky_flap schreef:oh,het is echt,iedereen die met cap rijdt,accepteert het volgens mij gewoon niet dat er ook mensen zijn die zonder cap rijden.
. Of ik zou een pensionstal o.i.d. moeten hebben, maar dat heb ik niet. Iedereen moet het voor zich weten, net zoals iedereen zelf bepaald of hij of zij zijn autogordel om doet of een helm op de scooter/brommer/motor. Die dingen zijn er niet voor niets natuurlijk .... Maar als jij bereid bent dat risico te nemen, moet je dat helemaal zelf weten hoor. Ik zal iemand er niet vuil op aankijken ofzo. Dat ik het gewoon heel dom vind is natuurlijk iets anders
Chantaltje23 schreef:@delphi
wat erg zeg allemaal ik hoop dat het minder wordt voor je dat je niet meer zo veel pijn heb!!!
en heel veel succes en sterkte met je zwangerschap<3