Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lovecamantha schreef:hoi, ik denk dat ik je pony hevb gevonden, een pension pony van 22 jaar staat namelijk bij een pension stal in oisterwijk namelijk mage het halster, ze lijkt er wel heel erg op, ik kan als ik er ben wel een foto maken denk ik. dit paardje heet wel daisy,
Mioux schreef:lovecamantha schreef:hoi, ik denk dat ik je pony hevb gevonden, een pension pony van 22 jaar staat namelijk bij een pension stal in oisterwijk namelijk mage het halster, ze lijkt er wel heel erg op, ik kan als ik er ben wel een foto maken denk ik. dit paardje heet wel daisy,
ik heb na veel googlen haar gevonden, althans die jij bedoelt echter is dit niet folly.
Aangezien Daisy vanaf 4 jarige leeftijd op die manage stond, en folly tot en met haar 11e jaar in mijn bezit was, kan dit niet dezelfde pony zijn. Maar toch heel erg bedankt!
Niemand weet na de handelaar te putten/eigenaren in putten waar ze kan wezen,en de handelaar weet het ook niet... vlekkie8 schreef:Ik weet het ook niet maar er bestaat natuurlijk de mogelijk heid dat ze bij de slager terecht is gekomen dan weet niemand waar ze heen gegaan is maar toch blijven zoeken je weet maar nooit!
. Zoiets moet je je paard op laten halen of wegbrengen of de handelaar etc.