Oakland1990 schreef:Vandaag voor het eerst buiten gereden sinds september. Deed al in m'n broek bij het idee alleen. Voor ik naar stal vertrok al de gewone dosis druppels genomen en eens aangekomen op stal nog een paar. Ik was niet echt nerveus meer voor ik opstapte, maar reed er in het begin wel wat te terughoudend aan, maar dat was na een klein half uurtje ook voorbij. Ga morgen weer buiten rijden, moet weer een gewoonte worden.
Wow!
Jaloers!!! Heerlijk zeg, wat moet dat lekker voelen. Ik heb me ook echt voor genomen om, als we gewend zijn op ons nieuwe stekkie, ook weer naar buiten te gaan. Maar ja, dat voornemen had ik op onze oude stal ook en dat is in 2 jaar ook niet gelukt..
Arme pony.. @Falona: wat gemeen, haha. Maar dat soort dingen werken wel en inderdaad, as je er dan achterkomt dat het een list was ben je zo blij dat je het hebt gedaan dat je niet eens boos wordt.

. Een niet omheinde bak is ook wel eng Sparretje. Op mijn vorige stal hadden ze een bak van 60 bij 40, kan heel fijn zijn, maar ik was stiekem wel blij toen er voor de dressuur een stuk van 20x40 werd afgezet! Als ik nu thuis wil rijden moet dat in de wei, maar ik weet nog niet of ik dat durf. Veeel ruimte, en glad!
(paard kon niet stilstaan, en iemand de hem vasthield liep hij gewoon omver)
maar ik wilde zo graag!

), maar we reden nog van stal weg dus dat ging wel relax. De tweede draf ging terug naar stal, dat was iets spannender (met name voor mij). Maar zodra ze iets wilde versnellen hoefde ik mijn hand maar te sluiten en mijn been wat aan te leggen en ze kwam terug. Drie kwartier later reden we op HET pad terug naar huis en weer een stukje in draf. *slik*, als ze nou maar niet gaat. Maar nee hoor, de grootste muts was weer degene op het paard. Hand sluiten, been eraan en paard bleef braaf bij me.