Ik ga einde van de week even bellen, heb het nummer al opgescharreld inmiddels. Kom er nu niet aan toe en wil wel even de uitgebreide agenda bij de hand hebben als ik ga bellen En aan uitstel zal ik toch wel niet ontkomen ben ik bang, misschien dat ik in mijn week vakantie nog ergens door de week stage kan lopen ofzo.
Ik ga morgen ook maar bellen voor de slootstage, zijn er bar weinig hier in de buurt, CSI Geesteren is eigen cc, weet niet of dat mag, anders moet ik maar even verder kijken, misschien is Duitsland een optie, toch meer even bellen......
Nee, hier geen reactie op de mail gehad. Niet erg netjes in mijn ogen.. Maar heb erachteraan gebeld en men verzekerde mij dat de uitslagen vandaag of morgen op de post gingen. De examinator (wel naar gevraagd, maar niet gesproken) ging volgende week op vakantie en wilde dit afgewerkt hebben. Dus nog even geduld en met een beetje goede wil hebben we de uitslag morgen of overmorgen binnen.
Staat niet meer op de lijst, alleen één uit Hilversum, maar dan zit je hier ook een ontzettend stuk vandaan (en die jureert zelden in Noord-Holland voor zover ik weet). Dan rij ik toch liever naar Friesland dan naar Utrecht
texelse
Geplaatst: 04-06-10 21:19
die andere 2 die ik je genoemd heb staan er hoop ik nog wel bij??