Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manon94 schreef:Caelinh schreef:
Ik rijd Western, mét capWel een bruine...
Maar het klopt dat het in Western niet echt standaard is. Ik doe het voor mezelf, omdat het toch als een onderdeel van m'n uitrusting voelt (en ik zie mezelf nou ook niet echt met zo'n cowboyhoed op yippiejajeejen...
)
Rijd ook western, hebben bijna 2.5 jaar een paard maar nog nooit vanaf gevallen (ook mn zus niet)
Haha, cap is veilig als je valt, maar ik ben nog nooit gevalllen
Maar ik rijd gewoon standaard met m'n cap op. Ik vertrouw mijn paard echt voor de volle 100% en ze is nog nooit echt op hol geslagen o.i.d., maar je weet gewoon maar nooit; werd me vandaag toch nog even duidelijk. Ik was vandaag na het poetsen erop geklommen om haar van de stal naar het weiland te rijden (eens proberen zonder zadel), maar ik had dus geen cap op (bij het poetsen is het dan weer niet standaard...
). Vervolgens zat ik er net op, klettert er bij de buren een glasplaat (glasbedrijf) naar beneden, daar schrok ze dus mooi wel even van en ik ook
Er kan altijd wat gebeuren...
Nog een geluk dat ik er op ben gebleven, voor hetzelfde geld had ik er ook zo langs gelegen; helemaal zonder zadel, want dat ben ik nog aan het uitproberen en dus nog niet 100% ervaren mee
)Sabin_e schreef:Manon94 schreef:Haha, dat is waar. Maar nou heb ik een haflinger die geen vlieg kwaad doet.
Echt zo'n slome beer
Zo'n paard reed ik ook 4 jaar geleden. Een ruin, superbraaf en trouw en liever sloom dan snel.
We gingen vaak samen op buitenrit, dat altijd goed ging..
Totdat deze slome lieverik heel erg schrok van een voorbijrazende auto, hij sprong opzij en voordat ik het wist landde ik op mijn hoofd en schouder op straat.
Cap kapot + gebroken sleutelbeen en bovenarm.
Wat ik hiermee wil zeggen is... het kan iedereen overkomen. Die cap heeft mijn leven misschien wel gered.
Meid draag alsjeblieft een cap!, er zijn ontzettend veel goede, comfortabele en goed ventilerende caps op de marktMisschien is die van jou (en die van je zus) je misschien wel net iets te klein?

) en dat beviel me prima !! Maargoed, dat was een uitzondering
Ziet er een béétje stom uit, maar nou en! Jij hebt lekker warme oren en je rijdt veilig.