Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ben vanmiddag naar Eppeljeck in Drachten geweest en heb daar een paar heerlijke thermolaarzen gehaald. De Ariat Iceberg en daar kun je volgens mij heel prima meer rijden want het is geen lompe laars. Bovendien lopen ze zalig.
robin_hood schreef:Ik heb sinds deze week leren rijlaarzen gekocht bij Divoza, gevoerd en waterdicht: Ariat Bromont H2OInsulated. Combinatie van rijlaars/thermolaars.
Heerlijk!!!! Laat de kou maar komen/blijven.
In principe hoeft het voor mij niet want ik heb een binnenbak Hahaatje schreef:robin_hood schreef:Ik heb sinds deze week leren rijlaarzen gekocht bij Divoza, gevoerd en waterdicht: Ariat Bromont H2OInsulated. Combinatie van rijlaars/thermolaars.
Zo, die zijn erg mooi! Maar wat duur!!! En zijn ze nou ook echt warmer dan een "gewone" lederen rijlaars?? Ik vind het met die goedkopere uitvoeringen wel makkelijk dat je ze gewoon met water schoon kan maken. Mijn leren jodphurs verzorg ik ook niet zo als het moet en dan wordt het leer toch wel erg snel lelijk. Je gaat hier toch mee door water en sneeuw lopen dus het heeft wel wat meer onderhoud nodig...
Hahaatje schreef:robin_hood schreef:Ik heb sinds deze week leren rijlaarzen gekocht bij Divoza, gevoerd en waterdicht: Ariat Bromont H2OInsulated. Combinatie van rijlaars/thermolaars.
Zo, die zijn erg mooi! Maar wat duur!!! En zijn ze nou ook echt warmer dan een "gewone" lederen rijlaars?? Ik vind het met die goedkopere uitvoeringen wel makkelijk dat je ze gewoon met water schoon kan maken. Mijn leren jodphurs verzorg ik ook niet zo als het moet en dan wordt het leer toch wel erg snel lelijk. Je gaat hier toch mee door water en sneeuw lopen dus het heeft wel wat meer onderhoud nodig...
" Ze zijn heerlijk voor als je in de kou in het weiland of in de stallen werkt, maar om mee te rijden vind ik ze persoonlijk toch iets te 'lomp'
Laarzen zoals die van Ariat zijn dan inderdaad ideaal, die zitten qua pasvorm dicht bij een 'normale' rijlaars, maar dan toch lekker warm
Ik ben zelf op dit moment weg van de "Rimfrost Rider" van Mountain Horse