maar weet het nog niet zekker omdat de 1 er heel te vreden over is en de ander weer niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nestle schreef:Ik zit er over te denken om petri glaslow te nemen .
maar weet het nog niet zekker omdat de 1 er heel te vreden over is en de ander weer niet
nestle schreef:Hoebedoel je de perfecte maat hebben ?
Flowerbomb schreef:Ik heb de Petri Anky, wat een pokkewerk om die dingen in te lopen zeg! Maar... ik kreeg een super tip en sinds een week loop ik heerlijk met mijn laarsjes.Nu er sneeuw ligt ben ik met de laarzen gaan lopen. Het is een soort van nabootsen wat je met leren schoenen doet; nat maken en dan aan de voet op laten drogen zodat ze naar je voet gaan staan. Je gaat je dure Petri's natuurlijk niet nat maken dat begrijp ik ook..
Je trekt gewoon je laarzen aan en gaat buiten de hond uitlaten o.i.d. (eerst een klein rondje!) Door de warmte van je voet en de kou van de sneeuw gaat het leer wel enorm snel 'leven' en naar je voet staan. Niet na je wandeltocht je laarzen naast de kachel zetten dan worden ze weer hard! Gewoon even de sneeuw er af vegen en klaar. Succes!
Girl In The Mirror schreef:Stomme vraag misschien, heb zelf geen Petrie's... Maar staat de naam van het model ergens in de laars? En staat er ook een jaartal in of iets anders waardoor je de productiedatum weet?
Ik kan Petrie's via via overkopen maar ik wil exact weten of de naam van het model wel klopt, ik vind ze op de foto nl behoorlijk op elkaar lijken (een aantal modellen dan).
Girl In The Mirror schreef:Stomme vraag misschien, heb zelf geen Petrie's... Maar staat de naam van het model ergens in de laars? En staat er ook een jaartal in of iets anders waardoor je de productiedatum weet?
Ik kan Petrie's via via overkopen maar ik wil exact weten of de naam van het model wel klopt, ik vind ze op de foto nl behoorlijk op elkaar lijken (een aantal modellen dan).
Sharon89 schreef:Girl In The Mirror schreef:Stomme vraag misschien, heb zelf geen Petrie's... Maar staat de naam van het model ergens in de laars? En staat er ook een jaartal in of iets anders waardoor je de productiedatum weet?
Volgens mij staan bij alle Petrie laarzen het merk aan de binnekant!!
En daar staan dan ook de maten van de laars bij!