Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Hij hoeft er verder geen geld aan te verdienen, maar alleen zijn reiskosten eruit halen. Hij vind het gewoon mooi wanneer hij een combinatie ziet groeien. En het helpt natuurlijk ook dat ik een paard van hem heb hihi, vind hij extra leuk. Sonja schreef:Zou je je kiezen laten boren door een tandarts die een tientje bruto per uur vraagt?
Of je auto laten onderhouden door een garage die een uurloon van een tientje bruto berekent?
Ik niet

marieke1983 schreef:Daar ben ik het mee eens! Ik betaal ook liever voor een kwalitatieve les met 1 op 1 begeleiding dan dat ik dat doe voor een manageles. Natuurlijk kun je van anderen leren, maar de aandacht voor jou is geen 60 minuten.
Nimue schreef:Zesiram, die groepslessen zijn wel goedkoop daar dan! De meeste maneges rekenen toch wel meer volgens mij, en zeker voor een goeie instructrice vind ik 60 euro per kwartaal echt geen geld.

we betalen 20euro per persoon... Les kan gerust uitlopen, wordt niet echt naar gekeken.
terwijl de andere springt kan de mijne wat uitblazen