Lalidan schreef:Super! Mag ik vragen wat hij kost? En waar je hem weg hebt?
Ik heb hem gekocht bij Het Gareel in Schijndel, en hij kostte daar 192 euro. Best prijzig, maar dan heb je ook wat...
Ik heb hem gekocht na een mail richting Charles Owen Engeland, zijn mailden terug dat dit hun smalste model is. Ik heb zelf de mail niet meer, maar via hen kan je ook een lijst krijgen met ruitersportwinkels in Nederland die deze cap leveren

Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
? Allemaal een pot nat hoor... Maar ik zie dat ik dit topic precies op tijd vind! Ik moet ook een nieuwe cap, heb ook een ovaal (en groot) hoofd en zat er net over te denken om maar eens een bezoekje aan het gareel te wagen. Hebben ze er veel caps Blijheid, en veel op voorraad? Ik wil namelijk wel een cap die ik ook echt heb gepast, niet dat ik hem bijv. in het zwart pas en dan een andere kleur bestel. Dat heb ik de afgelopen weken een paar keer gedaan en dan paste de bestelde cap dus niet.. Hebben ze bij het Gareel meer dan bij HJA (ofzo?) in Garderen, of is het een beetje vergelijkbaar?
. En in de zomer heb ik standaard een drukplek rechts op me voorhoofd en sla altijd paars uit van de warmte