_Lott schreef:OoappeloO schreef:Die dingen vind ik echt uhh minder prettig voor de ogen
ze zijn wel lekker warm, maar zoo besmettelijk
Ik ken andere laarzen die warm én mooi zijn
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_Lott schreef:OoappeloO schreef:Die dingen vind ik echt uhh minder prettig voor de ogen
ze zijn wel lekker warm, maar zoo besmettelijk

check anwb site, ze zijn in de aanbieding
Romy_Winter schreef:zie trouwens de laarzen die ik heb nu in de aanbieding.
alleen niet zo hele mooie kleur (vind ik)
http://www.barrageruitersport.nl/nieuws.html
LiSSy schreef:ik heb de dubarry galway en vind ze heerlijk!! ik heb ze altijd aan als ik naar stal ga, trek vlak voordat ik ga rijden mijn rijlaarzen aan en meteen als ik er weer af ben wissel ik weer om.
vind ze echt heerlijk lopen, verbaas me er wel over dat ik het voor elkaar krijg om in mijn dubarry's nog koude voeten te krijgen
LiSSy schreef:ja ik heb die hoge, rijden zou ik er niet mee doen, ze zijn te lomp voor in de beugel en ik ben heel bang dat de stiknaden mijn zadel kapot schuren.
voor het rijden trek ik gewoon mijn de niro's aan

ik heb kuitmaat 33/34 
Ze hoeven van mij niet zo strak te zitten als mijn dressuurlaars
LiSSy schreef:ik heb kuitmaat 34 en mij zijn ze dus ook flink wijd, maar op stal boeit dat me helemaal niets en anders heb ik ze aan met een spijkerbroek erin, dan valt het al helemaal niet op

_Nelleke_ schreef:Jaa die sok heb ik
Hetgene wat in je laars gaat is van fleece. Gewoon enkellaags, dus niet heel dik ofzo. Net wat dikker dan een gewone sok. Als je laarzen al heel krap zijn zou het denk ik niet passen