Hinniken als je komt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Hinniken als je komt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:53

Als hij mijn auto al ziet gaat hij al hinniken haha Tong uitsteken

Heel lief Lovers

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:54

Mijn merrie hinnikt je ook altijd toe, vooral als je eten bij hebt Clown

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:55

De mijne hinnikt alleen als ik met eten aankom of als ze in de paddock staat en er heel graag uit wil Vork
Ze kent me blijkbaar wel, maar hinnikt alleen als het haar uit komt Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:37

Die van mij wel eens heel zachtjes. Geeft echt een heel goed gevoel idd Haha!.

Idd vooral als je eten bij je hebt (hooi), maar als ik dat neer leg en ik loop weer weg neemt ze een hap en komt snel naar me toe hihi Lovers.

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:40

Mijne hinnikt nooit hard naar mij, hij hinnikt alleen hard als hij alleen staat en naar de rest vd paarden hinnikt.
Hij 'brummelt' wel maar dat hoor je alleen op stal. In de wei komt ie wel op me af, maar ook weer niet in volle galop. Tong uitsteken

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:43

ja lief he? Mijn vorige paard deed dat ook altijd, hij ging altijd iets voor zessen s'avonds in de hoek van de wei staan(ik was altijd om 6 uur vrij)
Hij had een ingebouwd klokje zeg maar Knipoog
En als hij mij dan zag, brulde hij echt keihard, echt lachen was dat!
De merrie die ik nu rijd zoet dat ook, als ze mij hoort aankomen dan komt ze meteen naar de draad en kan ik haar eruit halen, zo lief!

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:46

Zodra mijn Jaarling hengst me aan ziet komen, komt hij meteen op me af.. Hij loopt op een fokwei, maar hij blijft wel de hele tijd dicht bij me als ik in de wei sta en gaat pas weer weg als ik de wei uit ga Haha! Dit geeft me echt zo'n goed gevoel Haha!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:00

Ik moet hier altijd zo om lachen. Aaagh mijn paardje hinnikt als hij/zij me ziet, zij/hij is blij om me te zien. Tuurlijk niet joh, wake up! Het beestje hinnikt omdat jij meestal wat te snoepen mee hebt. Knipoog

Mijn pony hinnikte nooit naar me, ze stond lekker de hele dag buiten met d'r vriendjes, zag mij liever gaan dan komen. Toen heeft ze 2 maanden op een pensionstal gestaan waar ze de hele dag binnen stond, ik kreeg daar zo'n schuldgevoel van, dat ik altijd wat lekkers mee had of er een extra plakje hooi gaf. Toen begon ze ineens met hinniken naar me, ik dacht, hier klopt iets niet.

Nu staat ze sinds 1 week op een nieuwe stal waar ze overdag weer lekker buiten staat met een maatje. En je raad het nooit, maar ze kijkt amper naar me om, en hinnikt niet meer.

De meeste paardeneigenaren zullen dit niet leuk vinden, maar ik vind het super, dit geeft mij het gevoel dat ze mij niet nodig heeft, niet de hele dag tussen de tralies zit te loeren wanneer d'r baasje komt. Ze kan nu weer pony zijn.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:02

inderdaad saroanda, ze hinniken enkel omdat jij degene bent die altijd eten bij heeft Clown
In de paddock hinnikt mijn merrie altijd, in de wei heeft ze me ook niet nodig.

Mijn pony hinnikte op een gegeven moment tegen alles wat een zwarte jas aan had, net als ik.. want zwarte jas = eten, zal ie gedacht hebben Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:30

Nee hoor.
Neem nou 3 uiterste, verveling, eten & plezier.

Paarden hinniken vaak als ze op stal staan (he, mag eruit), als je degene bent die voert (hoef je niet eens de verzorger van 't dier te zijn), of als hij blij is om je te zien; als hij jou ziet als plezier...

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:05

mijn Lieve Rocky hinnkikt ook als ik er aan kom en ook als ikd e voer ton aanraak dan denk ie meteen dat ie een handje biks krijgt.. Bloos

groetjes kim

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:32

Nou die van mij hinnikt alleen als ik vreten heb hoor! Als ik een paar dagen niets bij me heb, is het hinniken ook gelijk over, is dus echt voor het voer.

M_anoonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:48

Mijn paard hinnikt gewoon als ik aan kom al! Pling

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:51

Mijn oude pony begon al te hinniken as hij me hoorde lopen.

Dit paard hinnikt niet als je aan komt, maar als je wegloopt Clown Of als je hem uit het weiland/de molen/paddock gaat halen.

Soms hinnikt die wel als je aankomt, maar dat betekend ook meteen dat die mega druk is ROFL

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:53

ik was een tijdje niet meer bij m'n paard geweest,, ja ik weet het is slecht van mij Geld, geld! magoed, ik kwaam aangelopen en ze zag me al aankomen Haha! hinnikte een beetje en kwam toen galloperend naar mij toe... zo sweet Lachen dat had ze nog nooit gedaan.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:30

Bij mij hinniken ze als ik kom om te voeren Clown Of als ze naar binnen toe willen Clown

autumn08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:58

Heeft iemand een idee wat het betekent als je paardje hinnikt tijdens het rijden? Hij kijkt echt naar links, rechts, dan ziet hij weer iets of andere paardjes en dan hinnikt hij echt hard!

Echt grappig... is hij dan juist blij of..?

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:42

autumn08 schreef:
Heeft iemand een idee wat het betekent als je paardje hinnikt tijdens het rijden? Hij kijkt echt naar links, rechts, dan ziet hij weer iets of andere paardjes en dan hinnikt hij echt hard!

Echt grappig... is hij dan juist blij of..?

doet me denken aan een pony een keer op een onderlinge. Beestje ging mee doen aan de cross. Hij hinnikte zo hard en vaak dat iedereen precies wist waar het diertje rond liep in het bos ROFL

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:55

Die van mij zegt me ook altijd netjes hallo! (behalve als ze eten heeft dan is dat toch echt wel belangrijker) en toen ik dr gister maar een halve appel gaf en wegliep met de andere helft begon ze ook heel boos te hinniken ROFL (ze heeft later de andere helft ook netjes gekregen hoor)

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:01

Die van mij doet dit heeeeeeel af en toe, maar merendeels van de keren kijkt hij niet op of om en graast lekker door! Vork

PDQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:29

Mijn ex verzorg pony ging wel zachtjes hinniken als ik haar kwam halen, maar het verzorgpaard die ik nu verzorg, hikkikt niet.
Ik verzog haar nog niet zo lang, dus ze vertrouwt me nog niet zo, dus ze hikkikt niet.
Ik geef haar veel aandacht, en het begint al wat te komen, maar ook als ik met hooi aan kom hikkikt ze niet.
Het is niet echt een vreetbeest.
Eten kan haar niet veel schelen, maar hikniken doet ze niet.

Wel als ik naar haar stal toe kom, komt ze gelijk bij me kijken of ik iets lekkers heb, of wat ik met haar ga doen.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:59

Mijne hinnikt vaak als ik van school de afrit afgefietst kom en hij staat vooraan in de wei,
als ie op stal staat hinnikt ie heel zachtjes, je hoort het bijna niet, je ziet z´n neusgaten wel heen en weer gaan.
Als het te lang duurt en ik sta met iemand te praten, waardoor hij me wel hoort maar niet ziet dan gaat ie wel hard hinneken, net of ie wil zeggen schiet jij eens op Tong uitsteken

TheLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:03

haha, mijn shetje hinnikt altijd en rent gelijk naar de uitgang van de wei en gaat daar zo staan van, hup, halster om en wegwezen hier! Tong uitsteken mijn paard die hinnikt eigenlijk nooit... hij staat altijd te slapen.. Tong uitsteken

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:05

Pas hinnikt soms, maar net of hij er zin in heeft Clown Kirsten hinnikt bijna altijd, terwijl ze nog niet zo lang van mij is (maar ik ken haar al wel vanaf haar 2de)

Claire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:11

Mijn lievelings(manege)pony hinnikt ook als ik langsloop.
Misschien omdat ze me herkent, misschien omdat ik haar elke week wel iets lekkers geef.
Het is wel heel lief. Lachen