wedstrijd Lonneker "kampioen van E'de"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:32

ja zeker wel ! EN ook zin in concour!!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:00

Ik ben er ook hoor morgen! Met peerd, zal er alleen niet opzitten aangezien ik bont en blauw ben Maar goed, omdat jullie allemaal heeeeeeeel graag mijn Stinkie willen zien, neem ik hem wel aan de hand mee Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 22:47

wrom bond en blauw dan??? WAT HEB JIJ GEDAAAN??? (wat ik nog niet weet Boos!)

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 22:56

hoihoi!! JAHA!! VURTEL!! AAHRG, ik ga echt dood van de zenuwen man.(tjah...Boos!() Toch hebbik er welzin aan. Dus Machie: waar kon ik jou nou aan herklennen? Ik snap dat van Straus niet helemaal, ik d8 eerst dat jij by Straus hoorde, maar dat is niet zo??!! Verward uitleg?? En Tequila, hoe herken ik jou? Mij herkennen jullie waarschijnlijk wel aan Nescio, hijs een tuigerpaard, breed, ik zal wel de enige met tuigpeerdke zijn...diuzzzz....
Vertel dat nog ff en dan zie ik jullie morgah!!!!!!!!!!!! *LOL*:)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):))

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 10:21

eyey!! bennik nog een keertje....jullie hebben nie gereageerd, zal wel duur de wedstrijd komen he? Lachen
Ik wens je heel veeel succes machie!!!!! ge dur voor he!! *LOL*:)):)):)):)):)):)) ?Ik blijf kijken(de eerste van de 2e groep als het goed is, met Straus? of was jij dat nu niet? Verward Any way, anders kom maar gewoon naar mij toe?! Ik zie jullie daar!!!!!!!! lots of kisses, Irene

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 11:08

Beetje hard gevallen gister ..... Maar ik leef nog hoor Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 11:14

tot zo irene2!!! Ik zal kijkeuh of ik je kan vinden!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 12:14

Helaas, ik kan niet komen.... Scheve mond
Ik vind het heel jammer, maar ik zal aan je denken! *duim duim duim*
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 19:08

mmm, het ging voor mijn gevoel wel goed!!!
Ik had 145 punten.
heb ook foto's die zal ik later op bokt zetten....

hoeveel punten had jij, irene?

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 20:34

145 punten? Eh...da's toch niet echt veel?
Maar ik geloof je wel dat het goed ging hoor! Vorig jaar jureerden ze ook vreselijk laag, dat vond iedereen.

Maar was het wel leuk? Vast wel! Lachen

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 21:18

hoihoi!!
Tequila, k heb je helemaal nie gezien joh.jammerz.... Frusty Machie, t ging echt vet goed met jou he!!! echt belachelijk dat je zo weinig punten kreeg, maar:Ik heb er nog minder!!!!!!!! Boos! Boos! Haha!
Echt raar, Ik had het gevoel dat Nescio nog nooit zooo mooi en goed had gelopen, en dan hebben ze mij maar 143 punten gegeven!! echt heel laag gesjureerd zeg!! Dus mach, jij zult hetook vet wel goed hebben gedaan!!!:)) Knipoog Natuurlijk was het wel ff flink balen dat ze mij zulke lage punten hebben gegeven, maar voor mijn gevoel is nescio al kampioen(in mijn ogen dan Knipoog )Ik vond je echt mooi rijden mach!dus let niet op die stomme punten! Bloos
Volgend jaar doe k gewoon weer mee, en dan word het springen niet vergeten Knipoog jammer daty je nescio nie hebt kunnne zien mach, volgnde keer beter, ik vind Straus trouwens supercute! IK vond het een geslaagde dag!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* SEE YA ALL!
p.s. volgens mij is dit de langste topic ooit Knipoog *LOL*

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 21:20

hey Tquila, staat je paardje trouwens op die manege heel dicht in de buurt? Twentse Veld ofzow?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 22:00

ach, nummer 1 had 168 punten, en nummer 4 ook "maar" 156! Dus er is zeker laag gejureerd!
MAar ik heb t wel naar mn zin gehad! Echt jammer, ireen, dat ik jou niet heb gezien, geloof gelijk dat t heel goed ging!

Ach, volgende jaar ben ik er weer, met mijn eigen Baloe Lovers

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 22:26

Balou? dah wist ik helemaal nie! wat voor scatty is dat? Knipoog
Die Jury was echt stom zeg..hmz...maja.kom je ook nog op dag van het paard dan, deze ZOMER?Zou leuk zijn!/Neeuh, Tequila? hoe gaat het nu?(na je val) Je reed super hoor mach! doei!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:36

baloe is mijn paard, voor foto's zie mijn profiel...

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 09:53

Whop, daar was ik weer... Ik was er idd niet Boos! Ik ging richting Kado, maar kwam niet echt lekker over, alles doet me nog steeds zeer Verdrietig
Maar Kado staad bij een boertje in Lonneker, aan het eind (of begin Knipoog) van de Vliegveldweg.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 13:38

Jammer dan he? Ik heb trouwens vandaag pw rooster gekregen, en k heb met goede vrijdag WEL vrij! nu alleen nog mijn ouders vragen en hopen dat ik eme mag naar de TUKKERRIT!!!:)):)) Haha!:D!!!!!
Veel beterschap met je "verwondingen" Tequila ( k weet nie wat je hebt...)!! Knipoog