! EN ook zin in concour!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

() Toch hebbik er welzin aan. Dus Machie: waar kon ik jou nou aan herklennen? Ik snap dat van Straus niet helemaal, ik d8 eerst dat jij by Straus hoorde, maar dat is niet zo??!!
uitleg?? En Tequila, hoe herken ik jou? Mij herkennen jullie waarschijnlijk wel aan Nescio, hijs een tuigerpaard, breed, ik zal wel de enige met tuigpeerdke zijn...diuzzzz....
:)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)) 

:)):)):)):)):)):)) ?Ik blijf kijken(de eerste van de 2e groep als het goed is, met Straus? of was jij dat nu niet?
Any way, anders kom maar gewoon naar mij toe?! Ik zie jullie daar!!!!!!!! lots of kisses, Irene 
Machie, t ging echt vet goed met jou he!!!
echt belachelijk dat je zo weinig punten kreeg, maar:Ik heb er nog minder!!!!!!!!
Natuurlijk was het wel ff flink balen dat ze mij zulke lage punten hebben gegeven, maar voor mijn gevoel is nescio al kampioen(in mijn ogen dan
)Ik vond je echt mooi rijden mach!dus let niet op die stomme punten!
jammer daty je nescio nie hebt kunnne zien mach, volgnde keer beter, ik vind Straus trouwens supercute! IK vond het een geslaagde dag!!!
SEE YA ALL!