zorro schreef:Ik heb ook een mail gestuurd om een pasafspraak te maken! Ga de gok maar wagen.
Nu bedenken wat ik wil.. dat is wel wat lastig..
Succes, zo lastig. Zeker omdat alles eigenlijk mogelijk is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessol schreef:Ik heb het pakket zaterdag verstuurd, zon retourlabel hadden ze blijkbaar nog niet uitgevogeld voor Belgie. Ik heb 16,40 betaald en had het doorgestuurd naar Marije. Ik voelde me wat stom ernaar te vragen dus had gezegd dat het geen probleem moest het niet lukken. Maar nu krijg ik geen antwoord meer dus ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn.
Ik baal er eigenlijk echt wel een beetje om, daarmee kan ik al een lesje nemen met mijn pony.
luxje schreef:Jessol schreef:Ik heb het pakket zaterdag verstuurd, zon retourlabel hadden ze blijkbaar nog niet uitgevogeld voor Belgie. Ik heb 16,40 betaald en had het doorgestuurd naar Marije. Ik voelde me wat stom ernaar te vragen dus had gezegd dat het geen probleem moest het niet lukken. Maar nu krijg ik geen antwoord meer dus ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn.
Ik baal er eigenlijk echt wel een beetje om, daarmee kan ik al een lesje nemen met mijn pony.
Ik snap best dat je baalt, maar je bestelt maatwerk laarzen van wat, €500?
En dan baal je van €16,40 waar je ook een les van had kunnen betalen?
Jessol schreef:Die redenering snap ik dan ook wel. Maar ik heb er echt wel goed over nagedacht toen op dat moment en er heel hard voor gewerkt. Jammer genoeg kunnen sommige situaties je reserves even doen verdwijnen. En het was gewoon een vb dat ik aanhaalde met die les, ik til er niet zooo ongelofelijk zwaar aan, als dat zo overkwam, het kwam gewoon even op het verkeerde moment en wou dat gewoon eens ventileren. Maaaaar ik heb net reactie gekregen, alles wordt mooi afgehandeld dus een positieve update bij deze!
Janine1990 schreef:Dat hoor ik vaker Jessol, ik kan werkelijk overal schoenen kopen. Nouja, dat compenseert dan weer mijn broekenprobleem![]()
Ik trek mijn hiel overigens ook altijd vrij gemakkelijk op. Maarja, ik ben 1.86m en mijn paard niet zo groot![]()
Is lastig af te leren hoor!
Jessol schreef:Janine1990 schreef:Dat hoor ik vaker Jessol, ik kan werkelijk overal schoenen kopen. Nouja, dat compenseert dan weer mijn broekenprobleem![]()
Ik trek mijn hiel overigens ook altijd vrij gemakkelijk op. Maarja, ik ben 1.86m en mijn paard niet zo groot![]()
Is lastig af te leren hoor!
Broekenprobleem heb ik ook, te korte beentjes.En daarom pastte ik dus niet in de standaardlaarzen?
![]()
Hoe bedoel je? Mijn hakken uitdrukken is ook wel nog een werkpuntje maar ik bedoel dat aan de rechterkant mijn hiel in de laars zelf naar boven komt. Links gebeurt dat niet.