Ik start heel basic Zwart Spooks rijjasje, Wit wedstrijdshirtje van Horze er onder, Witte rijbroek van QHP, Ariat rijlaarzen en een cap van HH En zwart tuig, zwart glim dekje en witte peesjes Met dressuur ipv een zwart dekje een wit dekje met steentjes en ik heb een plastron om Wel blij met mijn setjes!
Ik ook niet. Kan zelf ook niks meer uploaden sinds deze week. Krijg ik ook een vierkantje.
z3rTjuhH
Geplaatst: 18-04-16 09:55
Hierbij mijn bijna complete outfit! Nog een paar dingen in bestelling en als dat binnen is dan is hij compleet! Ben er super blij mee, benieuwd wat jullie vinden hihi.
Groen Dressure rijasje met zwart kant, plastron, hoofdstel, dekje: (Hoofdstel Passier Bremen staat in bestelling)
Let niet op de broek die ik op de foto's aan heb, staat er niet helemaal bij. Laarzen; DeNiro Dressiagio lak met groen accenten:
Cap: Kep Italia zwart Polish met glitter (maar dan met zwarte bandjes, staat nog in bestelling):
Die KEP vind ik echt onwijs gaaf! Ik heb de Textile blauw met Polish inzet voor en achterkant, maar wil er stiekem nog een zwarte bij, en deze vind ik zo onwijs gaaf (dat wordt sparen haha)!
Oe leuk topic. Ik ben ook helemaal blij met mijn wedstrijdset
Zwart met roze laarzen/cap/jasje Frontriem is op deze foto ook roze en een wit dekje met roze glittertjes aan de andere kant
Prachtige sets komen hier voorbij zeg. Die op Facebook stond vind ik ook ontzettend mooi! En dat groene van een paar pagina's terug ook super mooi gecombineerd
Oh groen is zo niet mijn kleur maar wat vind ik die groene set ontzettend gaaf en idd die de Niro laarzen love!!
Ik ben nog aan het zoeken naar nieuwe laarzen ik twijfel tussen blauw en zwarte laarzen. Van petrie heb ik mooie leer gezien maar ik weet niet of ik weet petrie wil/ en of ik er zoveel geld aan uit wil geven. Nog tips?
Drico
Geplaatst: 19-04-16 10:07
Alice13 schreef:
Ik ben nog aan het zoeken naar nieuwe laarzen ik twijfel tussen blauw en zwarte laarzen. Van petrie heb ik mooie leer gezien maar ik weet niet of ik weet petrie wil/ en of ik er zoveel geld aan uit wil geven. Nog tips?