[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:23

Ik heb een heel gaaf nieuw (spring) dekje voor de wedstrijden en ga op zoek naar een jasje met grijs en blauw! Grijs met donkerblauwe accenten of gewoon donkerblauw :)

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:24

Bella123 schreef:
Wauw wat een sjiek jasje! Valt ook mooi lang volgens mij? Heb je een foto waarop je hem aan hebt? Het lijkt wel alsof er nauwelijks nog echt mooie lange (betaalbare) jasjes zijn... Moet maar eens gaan sparen voor een dure denk ik :(

Afbeelding

Afbeelding

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:28

heyhey,

ik heb een vraagje, heb een paard nu 2 maar wil heel graag als ik met hem ga starten(duurt nog lang, maar toch wel al even aan het kijken ivm met zadel hoofdstel enz enz) maar goed dan wil ik graag in een aparte wedstrijdoutfit komen.. nou is mijn paard bruin zwarte hoge benen zwarte staart en manen. maar nu krijgt hij in de zomer een lichtere vacht.... nu had ik bij hypostore een cognac hoofdstel en zadel gezien wat ik heel gaaf vind... en cognac laarzen vind ik echt het mooiste wat er is.. maar wat denken jullie zal dit mooi staan? heeft er misschien iemand die een voorbeeld heeft? heb al zoveel gezocht maar kon niet echt iets vergelijkbaars vinden! en wat dan voor een jasje/cap erbij?
ben heel benieuwd naar jullie mening!

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:45

Men_Sven schreef:
Talonius schreef:
Die van mede bokker Men-sven is een Cavalier geloof ik. Ik heb hetzelfde jasje via Viefdepief overgenomen.

Klopt is inderdaad een Cavallier en echt zo'n mooie jasje! hij zit ook perfect

[ Afbeelding ]
Heel mooi jasje! :j

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:53

Prachtig jasje van Cavalier... Precies wat ik zoek dus zal eens op jacht gaan....

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:59

Ik heb dat jasje ook! Zit super lekker en mooie 3 dubbele split! Heb ook een mooie lichtgrijze can Isabel werth. Met een blauw krijtstreepje.. Voor een goed bod te koop...

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:14

felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:45

Annash schreef:
Sure! http://www.boutiquehippique.nl/sh-329-3 ... netje.html

Even de foto open klikken en verder klikken, dan krijg je ze ook nog op groter formaat dan in het voorbeeldje staat. :-)

Zag bij de rijjasjes dat prachtige jasje met dat boorduursel op de achterkant <3
Dacht altijd toen ik die foto ooit voorbij zag komen dat iemand dat gewoon zelf erop had gemaakt :')
Aangezien mijn jasje al onderweg is en ik dit echt prachtig vind (en het vér boven mijn budget ligt) laat ik het er misschien ook opzetten :) als het niet te druk word aangezien mijn jasje al 2 kleuren heeft...
Heb je misschien ook een foto van de voorkant?? Dit loopt gewoon door of stopt op de schouder?? Aangezien het bij het blousje op foto 3 wel doorloopt naar voren!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:33

felinehoi schreef:
Annash schreef:
Sure! http://www.boutiquehippique.nl/sh-329-3 ... netje.html

Even de foto open klikken en verder klikken, dan krijg je ze ook nog op groter formaat dan in het voorbeeldje staat. :-)

Zag bij de rijjasjes dat prachtige jasje met dat boorduursel op de achterkant <3
Dacht altijd toen ik die foto ooit voorbij zag komen dat iemand dat gewoon zelf erop had gemaakt :')
Aangezien mijn jasje al onderweg is en ik dit echt prachtig vind (en het vér boven mijn budget ligt) laat ik het er misschien ook opzetten :) als het niet te druk word aangezien mijn jasje al 2 kleuren heeft...
Heb je misschien ook een foto van de voorkant?? Dit loopt gewoon door of stopt op de schouder?? Aangezien het bij het blousje op foto 3 wel doorloopt naar voren!

Hihi nee dat is er niet zelf opgemaakt, zo verkoop ik ze... :D

De blousjes zijn er in verschillende varianten en hebben inderdaad wel aan twee kanten borduursel.

De voorkant van zo'n jasje is zonder borduursel. Wel heel mooie Swarovski-knopen.

Als er mensen zijn die wel echt borduursel willen op de voorkant kan het wel. Een paar pagina's terug staat het paarse jasje waar ik in ga rijden. Die heeft borduursel op de voorkant, maar niet op de achterkant. De versie die ik echter krijg heeft het straks ook op de achterkant. Dat heb ik gewoon besproken met de designer en was geen probleem. :-)

Marie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:47

AnniekSolana schreef:
Ja zo'n grijze zoek ik als hierboven! Supermooi! Maar ook ik kan nergens iets betaalbaars of in mijn maat vinden.. Donkerder grijs vind ik trouwens ook heel mooi, dus meer die antracietkleur. Dus als iemand suggesties heeft ;).

Ik laat een jasje maken bij www.dressure.nl. Helemaal op maat en kleur en model dat jij wilt voor een kleine 200 euro. Misschien is dat wat? Ik heb zelf stof gekocht omdat ik per se taupe wilde voor bij mijn koffievos, kan niet wachten tot ie klaar is!!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:51

Shanna: kun jij ook aan mooie creme kleurige blousen komen? Zie dat alle blousen wit als basiskleur hebben..

rooompjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:59

Er werd een keer een aantekening gemaakt op mijn protocol dat ik een bruin jasje en zwarte laarzen had, ze voor het jammer dat de laarzen niet bruin waren of andersom, maar ja ik had geen geld om en een nieuw jasje en ook nog nieuwe laarzen te kopen. Zo veel geld heb ik ook weer niet te besteden, heb nu gelukkig wel bruine laarzen. Maar vond het toen echt niet kunnen die opmerking !

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:08

Bedankt Marie die ga ik onthouden!

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:12

Shanna krijg je toevallig ook nog plastrons binnen en leuke spelden?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:21

Roxxiejj schreef:
Shanna: kun jij ook aan mooie creme kleurige blousen komen? Zie dat alle blousen wit als basiskleur hebben..

Zeker! :D Er zijn nu deze blouses in tshirt-stof en die kan ik in creme/champagne leveren!
Dat heb ik eind vorige week gehoord, dus ik heb ze nog niet in de shop staan. Kan zowel in klassieke uitvoering (boord met Swarovski-knoopjes daarop) of de paspol uitvoering (boord met piping, Swarovski-knoopjes net eronder).
Voorbeelden van de classic en paspol staan al wel op mijn site.

@ Talonius: dat staat nog wel op de planning, maar ik heb nu nog niks concreets voor plastrons. Spelden kan ik even bij de leverancier navragen, het kan best zijn dat ze dat ook heeft liggen. Zal ik dat even doen voor je? :-)

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:36

Graag! Ik zoek een leuke speld, beetje bling mag. Voor op hetzelfde jasje als Men_Sven hierboven. Zilver/bling of zilver zwart ofzo.

Heb al een mooie satijnen zelfstrik, maar wil eigenlijk ook nog een witte plastron met dun grijs streepje. Had al een leuke gezien bij Horsea, maar vind jouw producten net iets meer 'wowfactor' hebben.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:02

Ja... jammer dat ik nog geen plastrons heb op het moment. Ik zal de designer even mailen om te vragen of ze het voor dit jaar al op de planning heeft ;-)

Speld ga ik even aan de andere leverancier vragen. Zoek je zoiets als dit? https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 2168_n.jpg (Niet helemaal scherp, sorry, dit is mijn eigen plastronspeld en ik heb de foto even met mijn telefoon gemaakt :+ )

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:04

Ooit eerder in dit topic was er iemand met een witte rijbroek met grijs zitvlak en een wit dekje met grijze rand, ik kan niet meer terug vinden welk merk dit was... wie kan me hier aan helpen?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:07

Ik heb wel een grijs zitvlak maar niet zon soort dekje, maar dat dekje heb ik gezien van het merk BR en broek geen idee

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:13

Hmm... wat ik me afvraag: is hier meer vraag naar plastronspelden met bling?

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:14

Plastronspelden met parels en evt. beetje bling gecombineerd zal ik wel interesse in hebben

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:17

Ja! Ik wil er 1 met bruin (en zilver) :j

Blousjes ga ik ff onthouden! Ben er nog niet uit welke van de 2 types :)

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:43

Ik heb een mooie plastron met pareltjes erop dus doe er geen speld op, vind ik zonde ;)
Oh ik wou dat ik de jasjes van Annash nooit had gezien, nu twijfel ik zo... en mijn portemonnee wordt er niet blij van ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:53

Sorry Bella... :D (PS: ik heb tot eind januari nog 15% korting, scheelt weer :+ )

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:55

Waarom zeg je dat nou... ;)
Kan ik er iig nog even over nadenken hihi. Hoe lang is de levertijd? :D