Ik heb ze vanmiddag in m'n handen gehad bij de Hema. Denk zo dat ik daar echt niet ga in passen
pirouetje
Geplaatst: 20-01-11 20:20
Ik heb ze nog niet gezien haha, maar als je hier de vorige posten leest, moet je je er idd inwurmen, zeker de eerste keer... Ik laat maandag wel weten hoe het nou zit
Ik heb even in je profiel gespiekt Mysterylady en ik denk dat we zo'n beetje hetzelfde postuur hebben, dus dat belooft
Silence
Geplaatst: 20-01-11 20:36
Dank jullie wel Heb niet echt een dieet gevolgd, maar veel letten op wat ik at (en 's avonds geen lekkere dingen meer) en veel water drinken.
Die foto van mijn avator vind ik zo geweldig. Heb hem vandaag als uitvergroting binnen gekregen. Is deze foto, vind hem echt zo veelzeggend:
fokfanaat
Geplaatst: 20-01-11 21:18
Misterylady schreef:
Ik heb ze vanmiddag in m'n handen gehad bij de Hema. Denk zo dat ik daar echt niet ga in passen
flink je best doen, ik vind ze ideaal!!
IndianaJones
Geplaatst: 20-01-11 22:09
Hahah niet schrikken als je de hempjes in handen hebt dames hahah ze zien er ook maar klein uit, tis best even wurgen, maar zit heerlijk (ook niet gek dat t zo afslankt he )
@Silence: prachtige foto , gaaf dat je 'm uitvergroot hebt Okay, zoals jij het hebt aangepakt ben ik er nu ook mee bezig. Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Ik heb nu 2 "slechte" weken gehad met weinig beweging en wat lekkere etentjes... nu maar weer even er tegenaan.
Vorige winter had ik nog maat 46 en vanaf het voorjaar kan ik regelmatig broeken in maat 42 kopen. Wil er nu ook weer wat harder tegenaan gaan om die maat 40 te halen
ben ook heel blij met die foto. Ga een hele fotomuur maken in mijn kamer en die komt er dus middenin te hangen
Keet
Geplaatst: 21-01-11 10:09
IndianaJones schreef:
Hahah niet schrikken als je de hempjes in handen hebt dames hahah ze zien er ook maar klein uit, tis best even wurgen, maar zit heerlijk (ook niet gek dat t zo afslankt he )
Dacht idd dat ik er nooit in zou komen maar het zit inderdaad heerlijk heb een fuchsia roze
Silence, wat goed hee!! Super mooie foto ook Snap echt niet waarom half bokt loopt te zeiken over jouw gewicht icm Silence, ik vind het namelijk echt helemaal niet storend!! Hoe gaat het nu met rijden?
Nou, dat ziet er toch keurig uit? Paard past mooi bij je en je kleding klopt. Misschien ergens iets de kleur van je paard laten terugkomen. in je sokken bijvoorbeeld. Dan heb je net dat tikkie extra eenheid. Iets dat het beeld breekt.