Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felinehoi schreef:Als we hier nu toch even over kleuren combinaties praten, mijn jasje word blauw met bruine kraag en zakken, mijn cap en laarzen bruin. Wat voor kleur moet mijn haarnetje nou worden!?
martine0503 schreef:felinehoi schreef:Als we hier nu toch even over kleuren combinaties praten, mijn jasje word blauw met bruine kraag en zakken, mijn cap en laarzen bruin. Wat voor kleur moet mijn haarnetje nou worden!?
Ligt eraan wat voor een haarnet. Zonder strik of andere frutsen, dan zo dicht mogelijk bij je haarkleur en je haar in knot
felinehoi schreef:martine0503 schreef:Persoonlijk vind ik zonder mooier, zeker omdat je jasje al met 2 kleuren zit. Doe je toch met strik, dan de kleur van je plastron aanhouden. Let er wel op dat het geen bonte koe wordt
Bedankt! Grappig dat je bonte koe zegt, aangezien ik op een bonte pony rijd haha!
Nies_ schreef:Wat een kakdingen johDie bruine zal wel leuk zijn bij bruin/blauw inderdaad
Annash schreef:Die zijn wel mooi zeg!Sure! http://www.boutiquehippique.nl/sh-329-3 ... netje.html
Even de foto open klikken en verder klikken, dan krijg je ze ook nog op groter formaat dan in het voorbeeldje staat.