Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marie72 schreef:FurryFamily prachtige laarzen! En herkenbaar, dat indragen in huis . Heeft bij mij wel gewerkt, want ik heb ze vandaag voor t eerst te paard aangehad en dat viel me echt mee! Alleen nog iets pijnlijk in de knieholte maar prima te doen. Dat zachte leer aan de binnenzijde geeft veel gevoel aan de buik, fijn! Ben er nog steeds superblij mee![]()
[ [url=m/mwI4fR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Xirlijn, heb je je laarzen al terug?
FurryFamily1 schreef:Loes1996 schreef:Prachtig !! Zo ben ik ook altijd nog super blij met mijn superiors met grijs honeycomb[ [url=m/RNlctC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow ook mooi! Heb je nog een foto van wat dichter bij toevallig?
xIrlijn, ik heb er intussen al 3 keer mee gereden en zit er ook regelmatig mee te thuiswerken, met gestrekte benen onder de bureau zodat er geen plooien in komen. Op zich zaten ze voor het rijden al best goed. Het is alleen wanneer ik ze net aantrek dat ze echt nog wel erg spannen, maar na 10 minuten gaat het beter op 1 of andere manier. Ik weet niet of dat dat is omdat mijn benen krimpen door de spanning, of de laarzen zich wat zetten doordat ze warmer worden. Dus ik weet het niet, weet niet of ik kan verwachten dat dit echt nog een stukje gaat uitzetten?