Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabienne_Z schreef:Thanks voor de reacties, ik kom net van buiten en had de temperatuur nog niet gevoeld dat ik mijn bericht postte. Ik weet het nu zeker, ariats it is. Zou het liefste nog in skibroek starten want man man man wat is het koud!
Fabienne_Z schreef:Thanks voor de reacties, ik kom net van buiten en had de temperatuur nog niet gevoeld dat ik mijn bericht postte. Ik weet het nu zeker, ariats it is. Zou het liefste nog in skibroek starten want man man man wat is het koud!
badeendje schreef:Fabienne_Z schreef:Thanks voor de reacties, ik kom net van buiten en had de temperatuur nog niet gevoeld dat ik mijn bericht postte. Ik weet het nu zeker, ariats it is. Zou het liefste nog in skibroek starten want man man man wat is het koud!
Thermoleggings werken ook! Al weet ik niet of het raar is om een zwarte thermolegging onder een witte rijbroek te hebben.
Succes op je wedstrijd!
Marie72 schreef:Fabienne_Z schreef:
Heb vanavond ook wedstrijd gehad maar geen centje pijn hoor met enkel rijbroek en petri laarzen. Heb zelfs buiten omgekleed tot op tshirt aan toe. Hoe bikkel is dat haha
Marie72 schreef:Oi, dat is niet fijn! Ik kwam, half uurtje losrijden en toen twee proefjes achter elkaar. Na t afzadelen was ook al prijsuitreiking, dus goed geregeld. Hoe ging t dan??