Ik heb er 1 die goed past en een paar die wat aan de kleine kant zijn maar voor reserve wel kunnen. Ik rij dan ook maar 2 a 3 keer per week (1x manegeles en 1 a 2x verzorgpony).
Verder heb ik voor de 2x per jaar dat ik een wedstrijd rij nog een witte wedstrijdbroek.
LynnRuiter
Geplaatst: 13-05-15 19:45
Ik heb er 4 - een roze - een 'spijkerbroek' van Anky - een blauw met beige - een lichtblauwe met bruin En dan nog 2 die te klein zijn en kapot
x_SvD_x
Geplaatst: 14-05-15 09:03
ik heb er 3
1 van de karwei 1 HH hiphop rijbroek 1 HH bruine met blauw-groen rijbroek
dvdb_xx
Geplaatst: 15-05-15 20:26
Laatst twee rijbroeken verkocht die vreselijk zaten dus dan blijven er nog twee rijbroeken over
Vampie14
Geplaatst: 17-05-15 22:00
2 rijbroeken van Kingsland.Kosten wel wat bij de aanschaf maar doe er ongeveer 5 jaar mee. Superkwaliteit!
ik heb er 4: - 1x cavallo rijbroek (grijs) - 1x Covalliero rijbroek (zwart) - 1x modoni rijbroek (bruin, alleen draag bijna nooit meer want vindt hem niet lekker zitten....) - 1x Harry's horse rijbroek (wit, draag deze ook bijna nooit want doe momenteel geen wedstrijden)
3, 1 witte wedstrijdbroek die te klein (36) is en is niet verkoopwaardig 2 voor de les. Ik rij 1x per week. Een stoffen bruine, die draag ik eigenlijk altijd, daarnaast nog een blauwe ribbelstof, die zit echt niet lekker meer en ik moet toch een nieuwe wedstrijdbroek hebben dus dan haal ik daarbij nog wel 1 of 2 rijbroeken voor lessen, dan kan die blauwe weg
Jeetje, wat een rijen, maar nu ik er over nadenk heb ik er ook best een hoop - 1 Easy Rider broek (bruin-zwart) - 1 QHP rijbroek (zwart) - 1 Rijbroek van een italiaans merk ofzo (wit) - 1 witte rijbroek merk onbekend
zou het liefst mn hele kast vol rijbroeken hebben maar helaas
Ik heb er 3 Terwijl ik elke dag paarden rijd. Maar ik ben erg kieskeurig en moeilijk qua rijbroeken
- 1 blauwe Easy Way - 1 witte Animo - 1 witte eurostar reserve rijbroek voor op meerdaagse concours.
Es_ther
Geplaatst: 24-05-15 15:48
Ik heb er 7 - 1 bruine van Mondono - 1 donkerblauwe met leren zitvlak van EJ - 1 spijker met leren zitvlak van HKM - 1 blauwe van HH - 1 donkerblauwe van Eurostar - 1 Ruitjes van Rider Pro - 1 witte van HKM
Heb er eigenlijk 3, draag er maar 1 of soms de zwarte 1 Nedhorse Texas Jeans, zit echt gegoten en was een van de weinige broeken in de winkel die ik pastte en goed zaten 2 pffif Zwart met grijs zitvlak, heb niet altijd aan maar vond hem wel erg lekker zitten altijd. 3 Harry Hall in paarsachtig rood, thermo versie en heb hem nog nooit gedragen.
hynderfrou
Geplaatst: 24-05-15 23:48
Ik heb in totaal 4 rijbroeken; Een zwarte, een blauwe, een grijze en een witte.
Ik rij gerust een paar weken met dezelfde broek, gebruik em dan zeker 10 keer. Als ik ga lesrijden, draag ik een andere rijbroek, die draag ik dan een paar keer naar les. En daana train ik er een aantal weken in en pak ik voor de les weer een schone rijbroek.
Zo de vorige keer had ik er drie... Inmiddels 2 jaar later, rijd ik ook veel meer en er zijn dus wat broeken bij! - grijze van ej -blauwe van ej -donkerbruine van ej - lichtbruin van hv polo
- 2 witte rijbroeken Zijn er dus drie bijgekomen, binnenkort komt er weer 1 bij want heb alweer een leuke gespot
pompidou2602
Geplaatst: 25-05-15 14:39
Hoi,
ik heb in totaal 5 rijbroeken (3training, 2jumping). Ik rijd zowat 5-6 keer in een week, maar draag wel de hele week lang dezelde rijbroek. Nu moet ik heel dat al mijn rijbroeken niet uit de decathlon komen. (ik bedoel hier helemaal niks slecht mee ) maar als je zo vaak rijdt, moet je toch wel een beetje kwaliteitbroeken hebben, of niet? Voor de duidelijkheid, kwaliteitsbroeken kosten geld. Mijn goedkoopste is (jammer genoeg ) €170 ..... die paarden toch =p ik zal ze even opnoemen: 1) Animo --> trainingsbroek 2) Equiline --> trainingsbroek 3) Equiline --> trainingsbroek 4) Nieuw iteliaans merk, ken de naam niet --> Jumpingbroek 5) Animo --> jumpingbroek.
RomySmink
Geplaatst: 25-05-15 14:45
Vijf en rij iedere dag maar ik moet toch veel wassen groot huishouden
Ik heb: 1 grijze, hoge en brede tailleband met allemaal antislip- reepjes erop. 1 bruine met (kunst)lederen zitvlak, de naden zijn oranje 1 zwarte met kunstlederen zitvlak 2 bruine stoffen 1 beige stoffen 2 witte een ribbeltjesstof,1 raar stofje 1 easy rider waar ik geen afcheid van kan nemen