Gefeliciteerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
en te paard maak ik me ook echt niet zo druk om zichtbare vetrolletjes ofzo. Ik trek dus ook gewoon een strak shirtje aan in de zomer
.
. Misschien stom, maar het is echt zo. 

heb er inmiddels een hele lading 
maar zijn ook af en toe in de uitverkoop voor minder

dat ze tot over je broekrand komen en niet elke keer omhoogschuiven. 
Misterylady schreef:Ik heb ook 48/50 nodig vanwege een flinke voorgevel
Dus dan zou XXL wel moeten passen dan. Misschien moet ik er toch eens binnen lopen.
zitten wel aansluitend, dus vallen niet wijd om je heen. Maar vind ze geniaal voor onder vestjes, jasjes en truien
En als de bovenste opkruipt tijdens het rijden, dan kan er nooit een rolletje onderuit piepen.
dus dan valt je postuur niet heel erg op (ligt een beetje aan je wagen natuurlijk)
vallen lekker lang en zij hebben ook een XL collectie 

. Heb spijkerbroek maat 48 van de C&A,. Maar het zit bij mij echt op mijn heupen. Zeg weleens tegen mn vriend dat het echt lijkt alsof ik een rubberen band om m'n middel heb
. Heb weleens commentaar gehad van slankere personen, dat paar kilo minder op mijn vorige paard echt geen slecht idee zou zijn. Maar paard had met mij echt nergens last van
. Ik haalde rijbroeken eerst gewoon in de winkel, maar merk dat dat de laatste tijd eigenlijk stuk moeilijker word. Ben dus van plan bij de amazoneXL, zeg ik dat goed? een aantal rijbroeken te bestellen.