En mijn bestelling is er ook, helaas wel te laat om vandaag mee te rijden. Misschien zaterdag. Maar echt super mooie dekjes, dezelfde dikte en kwaliteit als Equestrian Stockholm lijkt het. En het halster is ook prachtig, de bloesem kan komen  

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 En mijn bestelling is er ook, helaas wel te laat om vandaag mee te rijden. Misschien zaterdag. Maar echt super mooie dekjes, dezelfde dikte en kwaliteit als Equestrian Stockholm lijkt het. En het halster is ook prachtig, de bloesem kan komen  

Anouk_H schreef:Oh die bovenste vind ik heel mooi!!
 Hij is nog mooier dan op de foto! Ik hoop dat de lichtblauwe hem staat en niet te flets is. Ik kan hem altijd nog terug doen en de Atlantisch Groen ervoor nemen.. Retour kost €4,99 toch? Even erop leggen om te kijken mag toch vast als ik er even een plastic zak onder leg zodat hij haarvrij blijft..                                                         
  De donkerblauwe kan er in ieder geval morgen op  
 Dit zijn de andere kleuren die ik mooi vind, de rode is eigenlijk ook wel heel gaaf:

Ik ga de rode er nog bij bestellen en de lichtblauwe gaat terug. En het halster is ook heel mooi, die ligt nu veilig in de kast te wachten tot er bloesem is en de foto's gemaakt kunnen worden  

Petrichor schreef:Iemand eens een klacht ingediend bij Kramer? Hoe hebben ze dit opgelost?
Ik heb 6 december deze laarzen gekocht: https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... zen-Tundra en gisteren lag de hele zool eraf, niet meer te repareren.
Heb net contact opgenomen met de klantenservice, ik ben benieuwd.
Raineri schreef:Is iemand bekend met deze kaptoom:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Themas/Long ... weight-Pro
Het is de Claridge House kaptoom. Op de foto’s vind ik hem niet zo mooi zitten rond de jukbeenderen. Ik gebruik nu een micklem als kaptoom maar vind hem erg schuiven
 Mijn bovenlijf is niet eens zo lang, maar armen wel en benen ook, maar er zijn shirtjes die ik niet eens in broek krijg bij normale hoogte broeken. Geen echt lage. Die draag ik dus ook niet meer en koop ik ook niet meer.                                                         
  Nu heb ik voorlopig koopverbod