Gewaagde combinaties kunnen wel heel gaaf zijn Shanna en stuk beter als het net niet. Opvallen doe je toch al met Dylano dus waarom niet voor het perfecte plaatje gaan dan?
Zie bv. ook de foto van mij op 2? pagina's terug... In mijn achterhoofd had ik al in gedachten ooit dat deze kleurencombinatie toch wel heel mooi kon gaan worden, maar het is ook wel gewaagd en in de dressuurring val je wel echt enorm op.

Toch durfde ik het (terwijl het jasje er hing) niet echt helemaal aan om hem ook aan te trekken naar concours. Gister dus foto's wezen maken in de sneeuw, wedstrijd outfit aan, gewaagd jasje aan en dan kon ik zelf zien hoe het zou staan. Nou ook gezien de reacties die erop kwamen start ik volgende week gewoon met het rode jasje (ondanks dat ik toch wel twijfel juist omdat het zo opvalt

), anders rijd ik met mijn donker blauwe jasje.. Staat ook wel netjes maar heeft niet echt die WAUW zegma, maar voelt voor mij wel safe.

Ik zeg, gaan voor paars en dan gewoon met zilveren knopen bv. Gaat echt een super gave combinatie worden en zwart jasje heb je al zei je? Mocht je toch liever bv in het begin nog niet zo op willen vallen trek je gewoon je zwarte jasje aan, maar ik zeg ga voor die paarse!!!!