[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 00:58

Gewaagde combinaties kunnen wel heel gaaf zijn Shanna en stuk beter als het net niet. Opvallen doe je toch al met Dylano dus waarom niet voor het perfecte plaatje gaan dan? :P *D

Zie bv. ook de foto van mij op 2? pagina's terug... In mijn achterhoofd had ik al in gedachten ooit dat deze kleurencombinatie toch wel heel mooi kon gaan worden, maar het is ook wel gewaagd en in de dressuurring val je wel echt enorm op. :o Toch durfde ik het (terwijl het jasje er hing) niet echt helemaal aan om hem ook aan te trekken naar concours. Gister dus foto's wezen maken in de sneeuw, wedstrijd outfit aan, gewaagd jasje aan en dan kon ik zelf zien hoe het zou staan. Nou ook gezien de reacties die erop kwamen start ik volgende week gewoon met het rode jasje (ondanks dat ik toch wel twijfel juist omdat het zo opvalt := ), anders rijd ik met mijn donker blauwe jasje.. Staat ook wel netjes maar heeft niet echt die WAUW zegma, maar voelt voor mij wel safe. :P

Ik zeg, gaan voor paars en dan gewoon met zilveren knopen bv. Gaat echt een super gave combinatie worden en zwart jasje heb je al zei je? Mocht je toch liever bv in het begin nog niet zo op willen vallen trek je gewoon je zwarte jasje aan, maar ik zeg ga voor die paarse!!!! :~

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:27

Capriootje schreef:
Gááf! Waar ga je hem laten aanmeten? :)
Is de levertijd lang?

Levade Ruitersport in Haarlem, de levertijd is 6 a 8 weken.

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:56

Die engelse jasjes kan je krijgen in Engeland :D

http://www.rideaway.co.uk/[/b][/size] daar verkopen ze al die jasjes.

ook charles owen, racesafe bodyprotectors en amigo en rambo. Een stuk voordeliger dan hier

ssandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:40

leuk topic!
komen apparte setjes te voorschijn :)

ssandyy

leuk topic!
komen apparte setjes te voorschijn :)

ssandyy

sorry ging verkeerd wou maar een x plaatsen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 11:27

_Marinke_ schreef:
Gewaagde combinaties kunnen wel heel gaaf zijn Shanna en stuk beter als het net niet. Opvallen doe je toch al met Dylano dus waarom niet voor het perfecte plaatje gaan dan? :P *D

Zie bv. ook de foto van mij op 2? pagina's terug... In mijn achterhoofd had ik al in gedachten ooit dat deze kleurencombinatie toch wel heel mooi kon gaan worden, maar het is ook wel gewaagd en in de dressuurring val je wel echt enorm op. :o Toch durfde ik het (terwijl het jasje er hing) niet echt helemaal aan om hem ook aan te trekken naar concours. Gister dus foto's wezen maken in de sneeuw, wedstrijd outfit aan, gewaagd jasje aan en dan kon ik zelf zien hoe het zou staan. Nou ook gezien de reacties die erop kwamen start ik volgende week gewoon met het rode jasje (ondanks dat ik toch wel twijfel juist omdat het zo opvalt := ), anders rijd ik met mijn donker blauwe jasje.. Staat ook wel netjes maar heeft niet echt die WAUW zegma, maar voelt voor mij wel safe. :P

Ik zeg, gaan voor paars en dan gewoon met zilveren knopen bv. Gaat echt een super gave combinatie worden en zwart jasje heb je al zei je? Mocht je toch liever bv in het begin nog niet zo op willen vallen trek je gewoon je zwarte jasje aan, maar ik zeg ga voor die paarse!!!! :~

Hmmm daar heb je een punt. Ik heb inderdaad een 'gewone' zwarte met blingknopen (van de markt :Y)

Een foto van hoe de paarse in z'n geheel is: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3298_n.jpg

Jij hebt inderdaad ook wel iets aparts. Wel mooi op de vos!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 11:33

XMaaiike schreef:
mistid schreef:
Maaike, Equimatch had altijd een (tweed)jasje in die kleur in de collectie, met een zwart kraagje geloof ik. Dat zou er ook mooi bij staan.

haha ik wou je net een berichtje sturen van welk merk jouwn jasje ook al weer was :D
deze is van het merk Tweed, de enige foto die ik kan vinden met een roodachtige exemplaar..
[ig]http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ingerhorseequipment/article15475640.jpg[/img]

Tsplendid schreef:
Alsje een zwarte cap hebt en die wil gaan gebruiken dan zou ik ook een zwart jasje doen, anders word het misschien te snel een circus :P..

Heb je tuig ook zwart of dat dan weer bruin?

zwart tuig :)

zo'n engels achtig jasje vind ik heel erg leuk, kan me vaag herinneren dat op de beurs in equitana ze allemaal zulke jasjes hadden en ook met rode stof maar geen idee waar je zoiets verder kan bestellen...
merk huntingdon:
[ig]http://www.equimatch.nl/_clientfiles//groot/2011/9549-alle.jpg[/img]

Ja die rode bedoel ik! Dacht alleen dat daar een zwart kraagje op zat... Van je onderste foto heb ik het jasje met de zwarte kraag, maar die kleur is wel iets anders. Van de eerste foto weet ik wel zeker dat de kleuren kloppen.

Hartje

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:03

Wauw het paarse jasje is ook echt prachtig !!!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:06

Hmmm dan moet ik het misschien toch maar doen... :D :+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:07

Wauw hij is echt gaaf <3 Denk dat het heel mooi zal staan bij jullie!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:07

Hij is gaaf Shanna, super gaaf!! <3

Marie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 20:51

Haha Annash, zie dat je eruit bent; paars it is... Laat je m snel zien als je m hebt? Ben erg benieuwd! Ik heb volgende week vrijdag afspraak met coupeuse voor mijn jasje staan.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 21:14

Annash schreef:
Hmmm daar heb je een punt. Ik heb inderdaad een 'gewone' zwarte met blingknopen (van de markt :Y)

Een foto van hoe de paarse in z'n geheel is: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3298_n.jpg

Jij hebt inderdaad ook wel iets aparts. Wel mooi op de vos!

Die is wel heel erg gaaf. Paars is mijn lievelingskleur en dit zou ook wel erg mooi staan bij mijn schimmeltje.
Hou het voorlopig maar op een grijs jasje en zwarte cap en laarzen. Want op moment beetje boven budget vrees ik.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 21:54

Ik ga pas over een tijd springen starten maar ga alvast op mn gemakje een set bij elkaar sprokkelen :+
Ik start met dit jasje: http://i49.tinypic.com/2njy3p4.png
op dit paard (in de zomer wat lichter) http://i47.tinypic.com/21eapmw.jpg :
Nu wilde ik dus in het paars gaan starten. zou dat mooi staan? Heb alleen wel een hoofdstel met gouden details :=

of zou ik in het grijs donkerblauw gaan met gouden details op jasje, hoofdstel en beugels?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 11:44

Marie72 schreef:
Haha Annash, zie dat je eruit bent; paars it is... Laat je m snel zien als je m hebt? Ben erg benieuwd! Ik heb volgende week vrijdag afspraak met coupeuse voor mijn jasje staan.

Gaaf!
Ik ben er inderdaad uit:

Afbeelding

Deze, alleen een iets langer model (voor de dressuur). De bijpassende blouse in het paars heb ik al, dus dat komt goed uit. :Y)

Alleen... paarse knoopjes of toch zilver???

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 11:45

casperzazoe schreef:
Ik ga pas over een tijd springen starten maar ga alvast op mn gemakje een set bij elkaar sprokkelen :+
Ik start met dit jasje: http://i49.tinypic.com/2njy3p4.png
op dit paard (in de zomer wat lichter) http://i47.tinypic.com/21eapmw.jpg :
Nu wilde ik dus in het paars gaan starten. zou dat mooi staan? Heb alleen wel een hoofdstel met gouden details :=

of zou ik in het grijs donkerblauw gaan met gouden details op jasje, hoofdstel en beugels?

Ik heb ook een hoofdstel met gouden details. Zit ver genoeg uit elkaar, kan best vind ik!

Marie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 12:54

Zilver knoopjes, springt er meer uit. En je hebt toch ook zilver bling op cap en laarzen?

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:14

Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik heb even een vraagje!

Ik moet vanavond starten en ik wil eigenlijk heel graag mijn donkerbruine ariat laarzen aan i.v.m. koude tenen. Nou is dit de bovenkant van mijn outfit:

cap:
Afbeelding

Jasje, 4 plaatje :

http://www.winston-equestrian.com/ne/pr ... -contrast#

mijn jasje is dus antraciet met een cremekleurige kraag en mijn cap zwart. Is het heel lelijk om dan met chocolade bruinen laarzen te gaan rijden of ben ik nu te ijdel en moet ik mijn teentjes voorrang geven? :+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:14

Marie72 schreef:
Zilver knoopjes, springt er meer uit. En je hebt toch ook zilver bling op cap en laarzen?

Denk ook dat zilver het mooist is :j

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:18

Fabienne_Z schreef:

Ik moet vanavond starten en ik wil eigenlijk heel graag mijn donkerbruine ariat laarzen aan i.v.m. koude tenen. Nou is dit de bovenkant van mijn outfit:

cap:
[ Afbeelding ]

Jasje, 4 plaatje :

mijn jasje is dus antraciet met een cremekleurige kraag en mijn cap zwart. Is het heel lelijk om dan met chocolade bruinen laarzen te gaan rijden of ben ik nu te ijdel en moet ik mijn teentjes voorrang geven? :+
Het is misschien niet zo mooi, maar het is maar voor een keer. Lijkt mij fijner dat je dan nog gewoon je tenen kan bewegen. :))

Marie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:55

idd Fabienne: dan maar een keer minder mooi, je krijgt er vast geen punt minder om! (en ik kan het me wel voorstellen, heb zelf ook bruine ariats en oh, wat zijn ze lekker warm)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:58

Voor de liefhebbers: Ik heb nog een bijzonder mooi pikeur jasje te koop in het chocobruin :)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:07

Oh wauw liselot, ik zag hem ook al op marktplaats staan geloof ik.

Kan hij evt gepast worden in almelo?

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:29

Fabienne_Z schreef:

cap:
[ Afbeelding ]

Jasje, 4 plaatje :

Gewoon lekker met je ariats aan starten... tenzij je met lekkere warme thermosokken in je andere laarzen past :D