Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiiNd_Y schreef:Tytonidae schreef:Even een vraagje, zitten de Mondoni Plain's comfortabel voor de wat bredere voet? Heb zelf namelijk iets bredere voeten dan gemiddeld:)
Ja vind ik welik heb zelf namelijk mega brede voeten en pas er prima in. Misschien dat het in het begin wat pijnlijk is met inlopen. Maar nu zou ik zo de hele dag op deze laarzen kunnen lopen.
Carolaaxxxx schreef:Ik heb net de Mondoni Bath gekocht, wat zitten die goddelijk zeg! Vanaf de eerste keer al, wauw. Ik moest natuurlijk laarzen met haast kopen, zaterdag kringkampioenschappen en mn andere laarzen zijn kapot. Dus ik wou geen stug leer, zoals de Fields 2. Die deden me na 5 minuten al zo'n pijn! Die krijg ik niet voor zaterdag goed..
Dus toch maar gekozen voor de Bath. Helaas wel bruine laarzen dus terwijl ik voor de rest in het zwart rijd.. Veel laarzen waren er ook niet in mijn maat. Ergens baal ik, maar ergens anders ben ik ook wel blij met deze super fijne laarzen. Dan maar iets bruins bij zwart.
Demitjuhh schreef:Ik mag dus nieuwe laarzen voor mijn verjaardag!Ik heb eigenlijk nog nooit echte leren laarzen gehad, Alleen van die goedkope ruberen laarzen. Maar ik kan dus echt niet kiezen tussen de blyth en de glamour
Kan iemand helpen?