Ik haat printers! Waarom moet die inkt nou weer op zijn?

iemand nog een leuke tekst?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Apollo94 schreef:Ik heb een vraagje, blijft dat papier van de hema goed zitten? Ik wil namelijk niet dat het na 2 wasbeurten er af is. En ik neem aan dat je dat ook op een trui kan zetten toch?
En als laatste weet iemand hoe die maten zijn bij bedrukt.nl , want ze hebben daar wel lengtes en breedtes staan, maar ik vind het erg vaag, ik heb nu een herentrui aan maat L en als je die dan op meet kom je qua centimeters uit bij xxl, dat lijkt me niet helemaal goed.![]()
Alvast bedankt
Cchanny schreef:Apollo94 schreef:Ik heb een vraagje, blijft dat papier van de hema goed zitten? Ik wil namelijk niet dat het na 2 wasbeurten er af is. En ik neem aan dat je dat ook op een trui kan zetten toch?
En als laatste weet iemand hoe die maten zijn bij bedrukt.nl , want ze hebben daar wel lengtes en breedtes staan, maar ik vind het erg vaag, ik heb nu een herentrui aan maat L en als je die dan op meet kom je qua centimeters uit bij xxl, dat lijkt me niet helemaal goed.![]()
Alvast bedankt
De maten van de heren zijn vaak net even anders van die van de dames maten.