pinkie87 schreef:Ah hier wordt het ook wat passen en meten. Veel weekende zijn de kids bij mij
En niet bij hun vader
Gewoon creatief aanpakken.. de kids een hobby horse geven en dan met ze gaan wandelen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SjonnieZ schreef:pinkie87 schreef:Ah hier wordt het ook wat passen en meten. Veel weekende zijn de kids bij mij
En niet bij hun vader
Gewoon creatief aanpakken.. de kids een hobby horse geven en dan met ze gaan wandelen?
veel kilometers haal ik alleen niet persee nog. Het is maar een kleine shet met korte beentjes en de uitrijdt mogelijkheden zijn op dit moment beperkt bij ons helaas. Maar wil graag kijken of het lukt om weer een beetje bij te blijven jeniej schreef:Ik heb een poosje niet mee gedaan pony was drachtig, maar inmiddels loopt het veulen ernaast en kan ik haar weer rustig opstarten. Ik zou dus ook weer graag mee gaan doen met de challengeveel kilometers haal ik alleen niet persee nog. Het is maar een kleine shet met korte beentjes en de uitrijdt mogelijkheden zijn op dit moment beperkt bij ons helaas. Maar wil graag kijken of het lukt om weer een beetje bij te blijven