SJP schreef:Heeft er iemand foto's van de Petrie Padova of Verona te paard? Ik twijfel tussen deze twee modellen.
Ik zal morgen eens kijken. Heb er zat, maar nog niet op deze telefoon. Padova
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xIrlijn schreef:Heb ik helaas niet SJP...
Dat doe ik zeker Marie72! Jij ook he? Ik heb even teruggekregen, ik neem aan dat jij wacht op je Sublimes?
Het is inderdaad rustig, hopelijk komen er snel weer mooie foto's voorbij.
Marie72 schreef:Yep, ik wacht op mijn blauwe brushed Sublimes met stardust top. Het klinkt erg decadent en dat is het eigenlijk ook wel, maar ach... soms moet dat gewoon!
Jij de bruine Superiors, toch? Wat voor kleur bruin, donker of meer cognac? Als wedstrijdlaars of training?
Anders bel je toch gewoon even naar Van Huet hoe de bestelstatus is? dan weet je hoe of wat.
@Whild_West: oei blaren is nooit leuk. Heb ik niet supersnel last van, al had ik wel enigszins blauwe plek van de ritssluiting schuinvoor op mijn nieuwe MH-laarzen en drukte de spoor aan de binnenkant ook pijnlijk via de rits in mijn voet. Je moet er wat voor over hebben
xIrlijn schreef:Marie72 schreef:Yep, ik wacht op mijn blauwe brushed Sublimes met stardust top. Het klinkt erg decadent en dat is het eigenlijk ook wel, maar ach... soms moet dat gewoon!
Jij de bruine Superiors, toch? Wat voor kleur bruin, donker of meer cognac? Als wedstrijdlaars of training?
Anders bel je toch gewoon even naar Van Huet hoe de bestelstatus is? dan weet je hoe of wat.
@Whild_West: oei blaren is nooit leuk. Heb ik niet supersnel last van, al had ik wel enigszins blauwe plek van de ritssluiting schuinvoor op mijn nieuwe MH-laarzen en drukte de spoor aan de binnenkant ook pijnlijk via de rits in mijn voet. Je moet er wat voor over hebben
Haha heerlijk! Ik vind zelf dat áls je iets duurs aanschaft, dan moet je het dan ook goed doenBen er heel benieuwd naar, het klinkt heel mooi.
En ik had inderdaad de bruine Superiors laten aanmeten. Maar om bovenstaande reden ben ik uiteindelijk toch voor de Sublime Cow in 'normaal' bruin gegaan. Die vind ik zo mooi. Ik ga ze voor zowel trainingals wedstrijden gebruiken (en er zo zuinig mogelijk op zijn haha). En ik bel zeker Van Huet gewoon op als ik het echt niet meer kan houden!
Whild_West: ook een mooie laars! Leuk vooruitzicht dat je ze over een tijdje op je verzorgpaard kan gaan gebruiken. Tot die tijd zuinig op zijn en eelt kweken
urosa schreef:Ik ben hier met mijn gloednieuwe Petrie's langs de bakrand geschuurd tijdens het rijden, gesp met strass aan de zijkant afgescheurdheb Petrie een e-mail gestuurd en hoop er het beste van.
[ [url=m/Bf66Tk.jpg]Afbeelding[/url] ]
xIrlijn schreef:Urosa: dat is geen geld! Hoe heb je het uiteindelijk gedaan? Via de winkel waar je ze gekocht had naar petrie laten opsturen?
Luna02 schreef:Hoe hebben jullie de maten bepaald? Laten opmeten in een ruitersportzaak of zelf gedaan? Ik vrees dat het nu niet kan en ben bang om zelf toch anders te meten en dan straks met een niet passende laars te zitten...
xIrlijn schreef:Ik ben gelukkig
[ [url=m/1RqLsW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B6hz5G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik heb nog geen idee hoe ik ooit ga opstappen, mijn knieën buigen is nog niet echt een optie